Gå til innhold

Menn og oppvarming

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alle menn jeg har vært med til nå ( ikke så mange dog) har virkelig vært elendige. Bruker altfor liten tid til å gjøre meg klar. Og hvis de, mot all formodning, skulle prøve på det.. så er de altfor hardhendte og raske..Gi meg et håp, og fortell at ikke all menn er sånn?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle menn er slik... De som er slik er de som enten ikke har lært å høre etter, eller de som har elskere som ikke klarer å gi beskjed...Kommunikasjon er stikkordet.

Snakk sammen, fortell hva du liker på en fin og hyggelig måte (ikke suttring eller bitching). Og ikke minst, ta initiativ! Vis han hva du liker. Ikke ligg på rygg og forvent at han bare skal prøve seg frem og klare det, du må snakke og vise selv. Og å gi han oppmerksomhet fungerer jo også veldig bra, så lærer dere sammen...

Skrevet

Neida, så langt fra alle menn er slik -men det skal sies at jeg tror at for mange så kommer dette med mer erfaring. Når man er "nybegynner" så har man mye å lære, og når en mann onanerer så pusekoser han jo ikke med utsyret sitt først -det går forholdvis hardt og fort for seg -dermed så er det kanskje ikke like lett å forstå/huske på at kvinner ofte er litt annerledes.

Kvinner har vel også en tendens til å være mer "omsorgsfulle" av natur enn menn og vil oppleve "kjærlighet" i senga. For mange er også veien til orgasme en runde med oralsex -så om du selv er en kvinne med behov for et lang forspill så må du nesten si i fra om du merker at fyren "går rett på". Kommuikasjon er uansett en kjempeviktig faktor når det gjelder sex! ;)

Skrevet

Alle er ikke sånn, men de kan ikke gjette seg til hva de nødvendigvis skal gjøre eller hvordan. Noen damer krever ikke/ønsker ikke oppvarming fra mannen, andre MÅ ha det og noen liker det... Snakk med vedkommende.

Gjest Gjest
Skrevet

Sex handler mye om kommunikasjon, og om den ene parten ikke sier noe er det ikke lett for den andre å lese tankene til partneren. Så du kan jo prøve med kommunikasjon så skal du se du se at du kommer langt :yvonne:

Gjest traver
Skrevet

Vel, det ligger vel litt i kortene. I begynnelsen av et forhold er vel ting litt mer spennende enn etter noen mnd/år. Så etterhvert blir det et ork. Altså stryke og gni og gnugge til dama blir våt og klar. Var sammen med ei for noen år siden og kun var klar på et blunk. So easy!! Hun hadde ikke fått av seg trusa før det rant av henne. Veldig enkelt og greit, og tyder selvfølgelig på at hun også var klar og lysten. Så hva skal en tro når en må holde på en halv-time før dama blir det minste vår og klar. Har hun lyst eller har hun egentlig ikke ??

Har dama virkelig lyst på en runde, så er jun jo våt/klar. Det er da neimen ikke mannens jobb å slite og styre for at dama skal bli klar. Litt må dere jobbe selv også.

Har dere ikke lyst, så vent til dere har lyst da. Ikke si at dere vil ha sex, men nei, mannen får få meg klar først - det blir bare for dumt.

Skrevet

Har ikke møtt noen slike som trådstarter.... men så har jeg vært sammen med menn, ikke gutter. ;-)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var sammen med en mann i 11 år som var veldig flink til det der. Så ble jeg singel, og gikk ut på markedet igjen som noen-og-tretti-åring, og det er mye rart der ute. Kanskje jeg bare har vært uheldig? Ja, seff har man et ansvar selv også, men LITT kan man da vel for f...få?

Gjest Irritert
Skrevet

Hvor kommer denne forutsetningen om at alle av hankjønnet er født med seksuell erfaring? Hvorfor kan man ikke gi menn litt slakk, slik at de kan lære seg hvordan det best funker for partneren? For det er ikke slik at menn leser kvinners tanker, og hvis man ikke sier ifra, så går man ut fra at alt er OK.

Nå sier jo myten at alle kvinner trenger lang tid på å tenne og at de er avhengig av langt forspill. Det stemmer ikke da det som ellers er helt individuelt fra kvinne til kvinne og i tillegg fra gang til gang.

Slutt å klag og snakk med partneren din istedenfor å skrive her inne!

Skrevet

Gjetter litt her, siden du sier det gjelder samtlige; kanskje du har litt å lære når det gjelder din egen oppførsel og å gi tilbakemeldinger på det de gjør? Dersom du oppfører deg som en slapp fisk (ikke slappfisk, slapp av orddelings-mafia) uten reaksjoner er det ikke særlig motiverende eller opphissende.

God sex er teamwork.

Skrevet

Hvor kommer denne forutsetningen om at alle av hankjønnet er født med seksuell erfaring? Hvorfor kan man ikke gi menn litt slakk, slik at de kan lære seg hvordan det best funker for partneren? For det er ikke slik at menn leser kvinners tanker, og hvis man ikke sier ifra, så går man ut fra at alt er OK.

Nå sier jo myten at alle kvinner trenger lang tid på å tenne og at de er avhengig av langt forspill. Det stemmer ikke da det som ellers er helt individuelt fra kvinne til kvinne og i tillegg fra gang til gang.

Slutt å klag og snakk med partneren din istedenfor å skrive her inne!

dette var vel nesten bedre en mitt svar, er så enig så enig! :Nikke:

Skrevet

Ikke alle menn er slik...det kommer an på hvor mye de tenker på partner og hvor mye de tenker på seg selv....

Skrevet

Jeg er som oftest klar på et blunk og synes det tar litt for lang tid når sambo skal erte og tease først;)

men til ts; du må si ifra hvordan du vil ha det, ikke alle menn kjører rett på.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

De fleste menn bruke tid på forspill i begynnelsen og vet ikke hva godt de kan gjøre for å tilfredstille damen..men dette har en tendens til å skli ut etterhvert, når forholdet har vart ei stund :P

Mange menn er for hardhente når de skal kose, iallefall med tørre hurtige fingre over klitten..uff grøss!

Har måttet lære opp en god del menn på det der :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er selv "30 og noe", og har hatt flere singelperioder - denne gangen to år. Har blandede erfaringer med menn, men har faktisk mest hatt gode elskere! Nå er jeg veldig fri i sengen, men må si at jeg opplever stor iver og lyst hos menn til å tilfredsstille meg.

Har f.eks hørt venninner si at de aldri har opplevd at en ons/elsker går ned på dem, men det er ikke min erfaring.. Vet ikke egentlig hvorfor det er slik at jeg opplever det annerledes? I helgen hadde jeg en fantastisk ONS med en mann på 25. Han var utrolig begavet både med tunge, fingre og penis, og ga meg MANGE orgasmer :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...