Gå til innhold

P-Pille hjelp

Fremhevede innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hei. Jeg har gått på Loette p-piller i en lengre stund.

For noen dager siden skulle jeg begynne på nytt brett igjen etter mensen (de hvite pillene), men så merket jeg at jeg ikke hadde mer brett.

Jeg gikk på apoteket for å få nye, men de var utsolgt.

Så jeg gikk to dager senere og fikk nye brett.

Jeg skulle egentlig begynne med nytt brett på mandag, men i og med forsinkelsen fikk jeg ikke begynne igjen før på onsdag. (Det var dager etter jeg hadde hatt mensen)

Har dette noe å si? Går det fint om jeg fortsetter nå?

takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har gått på Loette p-piller i en lengre stund.

For noen dager siden skulle jeg begynne på nytt brett igjen etter mensen (de hvite pillene), men så merket jeg at jeg ikke hadde mer brett.

Jeg gikk på apoteket for å få nye, men de var utsolgt.

Så jeg gikk to dager senere og fikk nye brett.

Jeg skulle egentlig begynne med nytt brett på mandag, men i og med forsinkelsen fikk jeg ikke begynne igjen før på onsdag. (Det var dager etter jeg hadde hatt mensen)

Har dette noe å si? Går det fint om jeg fortsetter nå?

takk!

Hei!

Dette er nok veldig forskjellig fra person til person, men etter egen erfaring går dette bra! Jeg er selv i et parforhold, og ble ikke gravid heller :)Fikk neste mensen som den skulle komme også, så ingen grunn til bekymring om du er som meg:) Men som sagt så er det personlig, og du bør kanskje være litt mer forsiktig (dersom du har sex:) )

Skrevet

Fra felleskatalogen:Dersom du er mer en 12 timer forsinket kan p-pillens pålitelighet være redusert. Risikoen for graviditet er større dersom forglemmelsen finner sted i løpet av den første uken eller på slutten av brettet.

Dette staar i pakningsvedlegget. Les det.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Fra felleskatalogen:Dersom du er mer en 12 timer forsinket kan p-pillens pålitelighet være redusert. Risikoen for graviditet er større dersom forglemmelsen finner sted i løpet av den første uken eller på slutten av brettet.

Dette staar i pakningsvedlegget. Les det.

Ja, men det er hvis man er midt inni brettet. Jeg skal jo starte på et nytt...

Men satser på at det går bra!

Skrevet

Ja, men det er hvis man er midt inni brettet. Jeg skal jo starte på et nytt...

Men satser på at det går bra!

nei,det gjelder for starten v brettet, derav at risikoen er stoerst foerste uken. altsaa den du har glemt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...