Gjest June Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Fødte for over 3 mnd siden. Småblødde en del etter renselsen, og tok derfor ultralyd som viste en 10 mm stor rest i livmoren.En annen kom ut selv 2 uker før dette.Gynekologen mente jeg ikke trengte utskraping pga størrelsen og fordi jeg ikke har infeksjon/smerter og blødning.Har andre her opplevd at restene kommer ut av seg selv? Kom de ut m første menstruasjon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå