Gå til innhold

Sko til tunika/kjole


Gjest Lykkeliky

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky

Hater å kjøpe sko, vanskelig....

Jeg har kjøpt meg ett par tunikaer og noen lange skjorter. Har en slik "blondeunderkjole" jeg skal ha under tunikaen, og kanskje tights eller høye strømper. Det jeg lurer på er hva slags sko som er fine til tunika nå som våren/sommeren kommer? (helst uten veldig høy hæl.)Klærne har lyse farger og nå kan jeg bruke et par brune støvletter jeg har, men de har høy hæl, og er ikke så gode å gå i. På sommeren må jeg vel ha noe tynnere enn skinnstøvler, liksom...og hvilken farge passer??

takker og bukker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ballerinasko? Pumps? Med åpen tå/lukket tå?

Dette bruker i allefall jeg til tunika om våren/sommeren. Om sommeren blir det gjerne sandaler, siden det pleier å være litt varmere i lufta enn om våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også flate ballerinasko er fint. Svart, koksgrå eller lyse med et mønster kan sikkert være fint.

Det er også fint med flate ankelstøvletter (eller litt høyere opp på leggen), tror jeg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke farger er det på kjolene/tunikaene/tightsene dine? Jeg syns det er pent om skoene tar opp igjen en farge fra antrekket. Ikke slik at sko og veske matcher, men for eksempel om kjolekanten er grå velger du grå sko, om det er et stort mønster med blått i velger du sko i lignende farge, eller om tightsene er sorte velger du sorte sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...