Gå til innhold

Motsatt vei?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet jo at jenter med spiseforstyrrelser ser kroppen sin mye større enn den egentlig er. Men jeg har en følelse av at jeg ser den motsatt vei. Jeg er knappe 160 høy 21 år og veier 64-65 kg. Ideal vekten min er 55 så ligger 10 kg over. Men jeg syns virkelig ikke at jeg ser overvektig ut. Da jeg viste bildet av en plus size modell til typen min (hun var strammere i fisken enn meg, men jeg syns hun så noe større ut enn meg) og spurte han om jeg var mindre større eller samme størrelse enn henne og han sa jeg var større! Hvordan kan jeg være større? Jeg bruker jo bare strl m/38? Hvis jeg er større enn henne er jeg jo morbid overvektig! Er det virkelig mulig å se det motsatt vei? Jeg har heller ikke god selvtillit, snarere tverdt i mot. Ganske enkelt er jeg veldig lite fan av min egen kropp og begynner å bli veldig fan av kosmetiske opprasjoner. Her er ett bilde av modellen og min kjære mener jeg er litt større

http://www.fitceleb.com/files/500x_glamourcrystal1211.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes nå hun ser helt normal ut jeg, men... At han synes du ser større ut kan komme av poseringen, brunfargen og muligens at du har èn del av kroppen som er større (f.eks magen) :)

Skrevet

Jeg er litt slappere i fisken men aboslutt ikke hengete, og jeg syns hun var virkelig flott, men at jeg er større syns jeg var sårende med tanke på at jeg har gjort en hard jobb med å gå ned, har gått ned fra 70 til 64 og begynner å synes at jeg er slank. Jeg har en BMI på 24 akuratt og i følge BMI har jeg nettopp kommet meg til normal vekt skalaen, men hva har vel det noe å si hvis mannen i livet mitt syns jeg er stor? Noen som har noen gode selvtilligs boosting tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...