Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #21 Skrevet 21. mars 2010 *** Ser ikke slik ut. Hva driver deg til å fake skrivevansker, egentlig? Eh ... noen må oppdatere sine kunnskaper om hva "AnonymBruker" er. Se nå - dette er Blondie - som poster som anonym bruker.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. mars 2010 #22 Skrevet 21. mars 2010 Eh ... noen må oppdatere sine kunnskaper om hva "AnonymBruker" er. Se nå - dette er Blondie - som poster som anonym bruker. Og bare for å bekrefte: det var faktisk meg som postet.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. mars 2010 #23 Skrevet 21. mars 2010 Den sjenansen som du trådstarter opplever må du bekjempe. Jeg kjenner til det. Jeg hadde akkurat en diskusjon med en bekjent om dette. Den hindrer deg i å få venner/kjæreste. Ingen vil si sånt hvis de ikke mener det. Hvorfor? Fordi det i de aller fleste tilfeller er slik at det koster litt "kalorier" å gi komplimenter. Man gir av seg selv for å gi dem. Hvorfor da si noe sånt når man ikke mener det? Du må øve på å motta dem. Det er ofte en fin anledning til å starte en konversasjon. Den beste øvelsen er å begynne å gi gode komplimenter selv. Da får en fokuset bort fra seg selv og over på den andre personen og som regel blir den andre personen glad for å høre det (bortsett fra når de er sjenert selv, og sier inni seg "H*n sier det bare for å være grei, og mener ingenting med det").
Gjest nobilian Skrevet 21. mars 2010 #24 Skrevet 21. mars 2010 Eh ... noen må oppdatere sine kunnskaper om hva "AnonymBruker" er. Se nå - dette er Blondie - som poster som anonym bruker. *** Eh, om du leser tjue centimeter videre, ser du at kunnskapen er oppdatert. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå