Gå til innhold

Vis jeg hadde spurt en mann

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke slik ut. Hva driver deg til å fake skrivevansker, egentlig?

Eh ... noen må oppdatere sine kunnskaper om hva "AnonymBruker" er. Se nå - dette er Blondie - som poster som anonym bruker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Eh ... noen må oppdatere sine kunnskaper om hva "AnonymBruker" er. Se nå - dette er Blondie - som poster som anonym bruker.

Og bare for å bekrefte: det var faktisk meg som postet.

Gjest Blondie65
Skrevet

Den sjenansen som du trådstarter opplever må du bekjempe. Jeg kjenner til det. Jeg hadde akkurat en diskusjon med en bekjent om dette. Den hindrer deg i å få venner/kjæreste.

Ingen vil si sånt hvis de ikke mener det. Hvorfor? Fordi det i de aller fleste tilfeller er slik at det koster litt "kalorier" å gi komplimenter. Man gir av seg selv for å gi dem. Hvorfor da si noe sånt når man ikke mener det?

Du må øve på å motta dem. Det er ofte en fin anledning til å starte en konversasjon. Den beste øvelsen er å begynne å gi gode komplimenter selv. Da får en fokuset bort fra seg selv og over på den andre personen og som regel blir den andre personen glad for å høre det (bortsett fra når de er sjenert selv, og sier inni seg "H*n sier det bare for å være grei, og mener ingenting med det").

Gjest nobilian
Skrevet

Eh, om du leser tjue centimeter videre, ser du at kunnskapen er oppdatert. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...