Gå til innhold

Vis jeg hadde spurt en mann

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Koffer hvil du ha meg

Og fått svar som du er søt snill og deilig.

Så vil jeg få en tanke som du vill ikke ha meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pharmadilla
Skrevet
... Hæ?

Folkets norskkunnskaper slutter aldri å imponere :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har disleksy.

og det kann hende at jeg er litt bakvent i tanke gangen når det kommer til sånt.

Skrevet

Hm. Jeg tenker at det kommer an på hvordan denne mannen er til å utrykke seg, om du skjønner?

Gjest Pharmadilla
Skrevet

Forstår jeg deg riktig, hvis jeg tror at du prøver å spørre om det er riktig å føle seg ikke ønsket, dersom en mann sier at han vil ha deg fordi du er søt, snill og deilig?

Gjest Pharmadilla
Skrevet

jeg har disleksy.

og det kann hende at jeg er litt bakvent i tanke gangen når det kommer til sånt.

Hvordan kan det ha seg at alle de andre innleggene jeg har sett av deg her inne, er nærmest feilfrie språklig sett, mens dette er komplett uforståelig? :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at alle de andre innleggene jeg har sett av deg her inne, er nærmest feilfrie språklig sett, mens dette er komplett uforståelig? :P

Dette var et forsøk på en spøk sannt?

Gjest nobilian
Skrevet

Dette var et forsøk på en spøk sannt?

Ser ikke slik ut. Hva driver deg til å fake skrivevansker, egentlig?

Det du forteller, er mer eller mindre identisk med det jeg selv opplever i perioder. Jeg har aldri vært på noe stadiet da jeg vurderer å ikke leve lenger, men jeg opplever ofte at jeg ikke ser noe poeng i det. Raserianfallene kan komme uten forvarsel, men det er som regel meg selv sinnet går utover.

Som du sier, kan også jeg våkne opp en dag hvor alt er bra. Det er da jeg innser hvor langt nede jeg faktisk har vært.

Mine nærmeste vet om dette, da de oppdaget at noe var gale. På en måte er det greit at de vet det for vennskapets skyld, da jeg kan stenge meg helt inne på det verste. Jeg har også en god venninne som har hatt en lang historie med det selv, noe som hjelper utrolig mye på, da vi vet hva hverandre går igjennom.

Jeg har fått bekreftet av psykolog og lege at jeg lider av depresjon, noe jeg ikke var ute etter å høre. Sannheten svir.

Mitt beste tips er å snakke ut om det med noen som vet hva du går gjennom. Og husk; Når du er så langt nede, kan det bare gå oppover. Kos deg med familie og venner, selv om det ikke frister der og da. Klarer du først å ta iniativet til å komme deg ut, innser du hvor mye "ro" du får i sjelen i venners selskap.

Lykke til!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at disse to innleggene skrevet av anonyme brukerne er samme person?

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Du er altså ikke den registrerte brukeren "AnonymBruker"?

Ikke den brukeren det bare er å klikke på for å finne alle innlegg vedkommede har skrevet?

Neivel, ok..

Endret av nobilian
Skrevet

Bra dikt, mye sant i det :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, "anonymbruker" et det som kommer opp når en hvilken som helst anonym bruker her inne velger å trykke på post anonym kanppen. Jeg syntes dere burde undskylde dere til TS for at dere tok feil og kom med usakelige antydninger om at de faker lese og skrivansker.

Gjest nobilian
Skrevet

Ærlig talt, "anonymbruker" et det som kommer opp når en hvilken som helst anonym bruker her inne velger å trykke på post anonym kanppen. Jeg syntes dere burde undskylde dere til TS for at dere tok feil og kom med usakelige antydninger om at de faker lese og skrivansker.

Ærlig talt, det er ingen logikk i at alle anonyme brukere registreres som en registrert bruker, og det er dermed heller ikke rart at man stusser.

Unnskyld, TS.

Forøvrig, innlegget ditt makes no sense. Hva er det egentlig du spør om?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal prøve å svare lit firkantet ikke min sterke side

Alltid. Men jeg er en person som er usikker på meg selv

Så vis jeg får svar som du er søt snill og deilig så får jeg en følelse at personen ikke er intrisert i meg

Får de jeg vil ha svar som er rettet mot meg som vem jeg er som person

Nei jeg gjør ikke skrive vanskene til. nå bruker jeg Word og Internett får rette feil

Nå må jeg si at noen av dere er på bær tur.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Koffer hvil du ha meg

Og fått svar som du er søt snill og deilig.

Så vil jeg få en tanke som du vill ikke ha meg.

TS mener vel at hvis en fyr svarer at man er søt, snill og deilig så virker det ikke særlig troverdig. Jeg sliter med samme greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...