Gå til innhold

sko i størrelse 35


frøken_øst

Anbefalte innlegg

noen som har tips til butikker hvor de har sko i størrelse 35? til en voksen ,er 30 år og vil ikke har barnesko :) (vet om LaRedoute)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen som har tips til butikker hvor de har sko i størrelse 35? til en voksen ,er 30 år og vil ikke har barnesko :) (vet om LaRedoute)

Sjekk Falkanger/Eurosko. :) Gjerne spør de som jobber på Euroskobutikkene om det er noen av butikkene deres som har større utvalg i strl. 35. Slik er det hvertfall i Trondheim.

Endret av Amk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har tips til butikker hvor de har sko i størrelse 35? til en voksen ,er 30 år og vil ikke har barnesko :) (vet om LaRedoute)

Har bare et tips det er og spørre i butikken. Har ofte opplevd at sko i denne størrelsen ikke står smmen med de ansdre skoene men står på lager. Jeg har intrykk av at ca halvparten av skobutikkene har godt utvalg i str 35. Og det var ne annet for bare et par år siden. Men selv om du vet de ikke har størrelse 35 synes jeg du skal spørre om det likevel. Butikkene har som oftest lyst til å få inn det kundene vil ha :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Mener Din sko akkurat har annonsert på nettsidene sine at de skal begynne å selge sko i 35 til voksne pga etterspørsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flott flott flott! :biggrin: takk for alle svar, nå har jeg noen tips til hvor jeg kan gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chikca (usikker på stavemåten) på Glassmagasinet (i Oslo) fører 35 og også halvnummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...