frøken_øst Skrevet 19. mars 2010 #1 Del Skrevet 19. mars 2010 noen som har tips til butikker hvor de har sko i størrelse 35? til en voksen ,er 30 år og vil ikke har barnesko (vet om LaRedoute) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 19. mars 2010 #2 Del Skrevet 19. mars 2010 Har ikke DNA da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LHC Skrevet 19. mars 2010 #3 Del Skrevet 19. mars 2010 Bianco fører utvalgte modeller i str. 35. (Selvfølgelig aldri de man vil ha ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 19. mars 2010 #4 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) noen som har tips til butikker hvor de har sko i størrelse 35? til en voksen ,er 30 år og vil ikke har barnesko (vet om LaRedoute) Sjekk Falkanger/Eurosko. Gjerne spør de som jobber på Euroskobutikkene om det er noen av butikkene deres som har større utvalg i strl. 35. Slik er det hvertfall i Trondheim. Endret 19. mars 2010 av Amk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasha Sasha Skrevet 19. mars 2010 #5 Del Skrevet 19. mars 2010 noen som har tips til butikker hvor de har sko i størrelse 35? til en voksen ,er 30 år og vil ikke har barnesko (vet om LaRedoute) Har bare et tips det er og spørre i butikken. Har ofte opplevd at sko i denne størrelsen ikke står smmen med de ansdre skoene men står på lager. Jeg har intrykk av at ca halvparten av skobutikkene har godt utvalg i str 35. Og det var ne annet for bare et par år siden. Men selv om du vet de ikke har størrelse 35 synes jeg du skal spørre om det likevel. Butikkene har som oftest lyst til å få inn det kundene vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 20. mars 2010 #6 Del Skrevet 20. mars 2010 Mener Din sko akkurat har annonsert på nettsidene sine at de skal begynne å selge sko i 35 til voksne pga etterspørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_øst Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 20. mars 2010 flott flott flott! takk for alle svar, nå har jeg noen tips til hvor jeg kan gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 21. mars 2010 #8 Del Skrevet 21. mars 2010 Chikca (usikker på stavemåten) på Glassmagasinet (i Oslo) fører 35 og også halvnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå