Gå til innhold

Kjendisforelskelse.....


monja

Anbefalte innlegg

Var du forelsket i en kjendis da du var i dine syndefulle tenår? :ler: Hadde du jente/gutterommet overfylt av plakater og bilder, og samlet du på alt som hadde med denne personen/gruppen å gjøre?

Selv var roxette den store lidenskapen da jeg var ung og jeg samla på alt jeg kunne med dem, både fra innland og utland. Jeg må nok si at jeg har roet meg ned betraktelig, men jeg har tatt vare på samlingen som teller 3 bananesker fulle med plakater og bilder. Og i tillegg kommer alle platene og singlene :roll:Og det var jo såklart Per Gessle som var detn O'store helten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope. Jeg var ikke slik som fjortis.

Syns jo noen var litt pene, men jeg har aldri fullt forstått hvordan gutter og jenter kan bli opphengt i en eller flere kjendiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var dypt og inderlig forelsket i Magne Furuholmen i a-ha. :hjerter:

Hadde selvfølgelig rommet tapetsert med plakater, og var hellig overbevist om at det kom til å bli meg og Magne en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mine perioder jeg også :ler:

Det var en del amerikanske kjekkaser, men de var litt for langt unna liksom. Så jeg var besatt av Gækki i Creation/Drama.

Var på konsert og skreik masse. Veggene var fulle av plakater og bilder. Tror at jeg gikk på barneskolen eller kanskje 7. klasse.

Jeg husker at jeg "streika" i flere dager etter at Creation IKKE vant den norske Grand Prix. :ler:

Ja, ja.. det gikk jo over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja, var forelska støtt, jeg! Noen som husker Corey Haim (Am. skuespiller)? :hjerte: sukk... :hjerte: Han mørke i Modern Talking, :klø: hva tenkte jeg på...? Og selvfølgelig Magne Furuholmen, kjekkasen sjøl.

Og han som spilte i "Sigurd Dragedreper" var jo bare såååå kjekk...

Jeg kunne ha fortsatt å nevne i fleng, men tror det holder nå. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om! :-?

Mine store "forelskelser" var:

Rod Stewart og George Michael.............

Også må jeg jo ikke glemme Dieter Bolen i Modern Talking!

Herregud,jeg spilte musikken deres og gråt mine modige tårer over min "tapte kjærlighet" til disse gutta! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14 år og helt påknærne etter Tore Hanseni Unit Five...åååååååååååååååååååååååååååååå"salighet" :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en Gækki fra Creation periode. I motsetning til Lea var jeg så heldig å få lov til å være kjæreste med gutten... I allefall inne i hodet mitt... :ler2: Var også rimelig forelsket i han med lyse håret fra Shatoo (Øyvind et eller annet) og Ola Fjellvikås! :ler: Også var det sikkert en del amerikanske typer jeg har glemt, som Johnny Depp og ... og ...

Og forøvrig... Gækki og He-Man er ikke samme person Lea!!! :x

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker Corey Haim (Am. skuespiller)? :hjerte: sukk... :hjerte:

Jeg gjør!!! *smelt* han opptok mye av tiden i fjortisdrømmene mine.

Og John Cusack... Og Johnny Depp da han spillte i 21. Jump Street... :blunke:

Morsomt - hadde ikke tenkt på disse på ei stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...