Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hei! Er det noen her som bruker å ha mensmurringer i flere dager før mensen kommer? Selv bruker jeg å ha ordentlige sterke mensensmerter den dagen jeg får mensen + dagen etter. Men nå har jeg i to dager hatt mensmurringer, og det er ennå 4 dager til jeg venter mensen...
Betina Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Ja jeg har det nesten alltid slik. Kan kjenne det opptil en uke i forveien.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Okei:) Såpass ja! Stusset litt da jeg ser at på brukeren din/anonym bruker, så står det at du er mann
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Oi, se der ja. Men på profilen min står det at jeg er kvinne.. Rart! :gjeiper:
Strix Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Dette er ganske vanlig tror jeg. Kan ikke huske at jeg hadde det før jeg begynte på p-pillene, men etter at jeg sluttet har det vært en plage. Å gå rundt og være småkvalm med mensmurringer og smerter i nesten en uke før mensen... Nei, takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå