Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hei! Kjæresten min hadde omgangssyke på onsdagen. Han har følt seg i fin form både i dag og i går... I morgen hadde vi planlagt en middag sammen. Er det trygt å møte han i morgen, eller er han fortsatt smittsom? Det er jo noe med 48 timer, men vet ikke jeg... Burde jeg ta sjansen på å møte han, eller burde vi utsatt den? Er så usikker på hva jeg skal gjøre, for vil jo ikke bli syk heller! :s
Jade Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Kjenner flere som har hatt omgangssyke nå, som har hatt noen dagers opphold, og så fullt på an igjen! Hvis du ikke vil bli syk, så ville jeg utsatt middagen. Omgangssyke er noe herk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå