chakra Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jeg har gjennomgått Facelift m.m, og er dessverre ikke fornøyd. Skal snart inn å korrigere nå for 3. gang. Det har enda ikke blitt sånn det burde være.. Hører gjerne deres erfaringer på godt og vondt. :)Blitt litt skeptisk. Endret 19. mars 2010 av chakra
Sugerøret Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 hvis du søker på Plastikkirurgene,vil du finne mange svar ang.disse Selv har jeg kun dårlig erfaring med dette stedet .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå