Gå til innhold

Sandmans flytebok, en treningsmonolog

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Sandman har begynt å svømme! Eller... - som overskriften kanskje antyder, så er ikke formen hans helt toppers riktig ennå, han hadde jo en kjip ulykke for noen måneder siden.

Uansett; jeg vet at mange med meg (minst to!) er spent på fremgangen hans, og her opprettes derfor en dagbok for deg, Sandman, der du kan skrive ned treningsresultatene dine.

Stå på, gamle ørn! Det er ikke sant at bassenget bare har oppoverbakker, nemlig!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han klart å ta svømmeknappen ennå?

Jeg håper inderlig han holder seg i bassenget og ikke beveger seg ut mot MINE territorier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigvis for sandman fins det masse fine flyteredskaper og denslags hjelpemidler. spes svak for sånne flyteegg til å ha på ryggen- fins de i størrelse voksen mann? hva med sånne armringer, blir de laget i voksenstørrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
. spes svak for sånne flyteegg til å ha på ryggen- fins de i størrelse voksen mann? hva med sånne armringer' date=' blir de laget i voksenstørrelse?[/quote']

Flyteeggene kalles gresskar når de kommer opp i denne størrelsen. Armringene var for små, sa han, men de har visstnok noen hendige plater som han kunne holde seg fast i.

Ikke mye til monolog, forresten - han kommer jo ikke til orde selv. Hvor er han? Har han druknet? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du trøfflus' date=' kan ikke du helle litt badeskum i bassenget, så lukter han kanskje bedre etter endt økt![/quote']

Skjerpings, din fiskepudding!

Dette skulle ikke være noen trakasser-Sændis-tråd, vet du - det klarer han (dog ufrivillig) best selv. Jeg kan likevel røpe at den aktuelle kommunen har fått store ekstra utgifter til klor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen mennesker legger seg rett og slett til rette for slag.

Jeg klarer liksom ikke la vær!

Og du trakasserer sjøl, din avdanka sko, fiskepudding my azz.

*vifter alle 5 bicepsene mot trøfflusen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
*vifter alle 5 bicepsene mot trøfflusen*

*Ser viftingen, kjenner trykket, kjenner plutselig lukten og lurer på om Sandman likevel er undervurdert*

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah!

Jeg bruker kun de dyreste merkene av deodorant. Vannfast, even. Vel, det var jo selvsagt.

Får de importert all the way from outer space, azz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker for tiltaket ditt, Trøffel... :ler:

..selvfølgelig burde jeg selv ha tenkt på at jeg burde ha en flytebok, med rapporter fra terapibassenget.

Jeg gleder meg til at jeg som følge av terapien, etterhvert skal kunne vende tilbake til et liv blant de friske, hvis jeg noensinne har vært blant de, da...

...men jeg misliker antastingen fra alle de damene på 70+, med vonde rygger og hofter/knær, som blir så forbannet myke og våte under terapien i bassenget, og jeg ofte er det eneste mannfolket de har mulighet til å tukle med, der og da... "man tar hva man haver", osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ta deg en Ringnes light, Sandman - to cure unwanted stiffness...

Tenker masse på deg, og håper bassengterapien bringer liv i legemet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skuffet nå. sånne flyteplater er bare ikke like gøyale som armringer og gresskar på ryggen. med mindre de er så store at man kan sette seg oppå og dette av igjen. det kan være ok underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
skuffet nå. sånne flyteplater er bare ikke like gøyale som armringer og gresskar på ryggen. med mindre de er så store at man kan sette seg oppå og dette av igjen. det kan være ok underholdning.

Ja, men dette er en tråd der omtanke, trening og rehabilitering står i fokus. Berettiget lytehumor om Sandman tar vi i andre tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
...men jeg misliker antastingen fra alle de damene på 70+, med vonde rygger og hofter/knær, som blir så forbannet myke og våte under terapien i bassenget, og jeg ofte er det eneste mannfolket de har mulighet til å tukle med, der og da... "man tar hva man haver", osv...

Og jeg lurer på hvorfor alle gamle griser i byen absolutt MÅ sparke borti meg når de passerer meg i bassenget! Irriterende, er det. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lurer på hvorfor alle gamle griser i byen absolutt MÅ sparke borti meg når de passerer meg i bassenget! Irriterende, er det. :evil:

....enig...kroppskontakt er noe svineri... :ler:

...hva med alle de unge grisene...? det er flere av de enn gamle... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...