Gå til innhold

brystløft

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vil fortelle sine erfaringer med brystløft? (Uten silikon) Har noen mistet følelsen i brystvortene, ble brystene asymetriske? Lurer også på om brystene ble mindre etter brystløft. Jeg vurderer å ta brystløft. Ønsker ikke å legge inn silikon, men det hadde vært greit å få fjerna litt løs hud etter fødsler og amming.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym
Skrevet

Er det ingen der ute som ønsker å dele sine erfaringer? Blir svært glad for svar...

Skrevet

Jeg har hatt løft og reduksjon og er veldig fornøyd. Den første tiden var selvsagt brystene ømme, og den ene brystvorta var følelsesløs. Men følelsen kom tilbake etter et par år. Jeg fikk operasjonen dekket av nav, da jeg hadde problemer med skuldre og nakke. Reduserte fra G til D-cup.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har redusert brystene,fra J til E

Hadde faktisk veldig lite smerter i brystene etterpå.Mest øm som etter et stort blåmerke.

Muligens fordi jeg fikk utført noe annet i samme operasjon som tok vekk "oppmerksomheten" fra brystene.. vet ikke.

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat tatt brysløft med redusering av det brune området. Så langt jeg kan se under tapen, ser de driiiiitfine ut... :rødme: (Har alltid hata dem før...)

Har god følelse i brystvortene. De er ikke mindre, faktisk ser de større ut, for det er faste og står utover, på en måte. Før hangde helt grusomt, med brystvorten nedover!! Nå peker brystvorten fremover :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat tatt brysløft med redusering av det brune området. Så langt jeg kan se under tapen, ser de driiiiitfine ut... :rødme: (Har alltid hata dem før...)

Har god følelse i brystvortene. De er ikke mindre, faktisk ser de større ut, for det er faste og står utover, på en måte. Før hangde helt grusomt, med brystvorten nedover!! Nå peker brystvorten fremover :)

Så godt å høre :)

Jeg har nå bestemt meg for å ta det, og gleder meg VELDIG!! Ønsker også å fjerne en del av det brune området, føler halve brystene mine er brune...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du mye smerter nå etterpå? Må du gå med støtte-bh? I tilfelle hvor lenge?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har og tenkt på å løfte... Har vært 80f, nå 70-75 e etter vekttap. Har 5 kg igjen før ønskevekten er nådd.... Og DA har eg lyst å løfte tennissokkene;) Hadde vært veeeeldig stas å få pupper som ikke hang langt ned på magen... Og ikke rynker seg i bhene:( kjempevanskelig å finne en perfekt bh, tilogmed ekspeditrisene på undertøybutikkene sliter med å finne noe som har perfekt passform. Noen som kjenner til Klinikk Stokkan i Tromsø???

Gjest Ville
Skrevet

Jeg har også hatt brystreduksjon med brystløft.

Hadde smerter i høyre arm av alle ting. Kirugen hadde revet av en nerve.

Ellers ingenting vondt.

Det er 4 år siden og følelsen er sterkt redusert.

Mine brystvorter ble skjært av og lagt til side (høres jo helt groteskt ut).

De må gjøre det i mange tilfeller.

Støttebh måtte jeg iallefall bruke i 6 mnd pluss støttestrømper.

Jo lenger (ett år) jeg brukte støttebh'en (som forøvrig ser ut som en rustning, men er veldig god å gå med) jo finere ville resultatet bli

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Tatt løft på lørdag, ingen forminskning. Ser bra ut men har ikke sett under bandasjen enda..var egentlig på jakt etter info om hvor lang tid huden trenger på å heles.. Har en tullete idè om at når jeg tar av bandasjen så detter de av... hehe..

Ikke vondt, tatt lite smertestillende. Men sover mye så kroppen bruker energien på å heles. Virker som nesten all følelse er som før.

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

har sååå lyst å løfte..me er litt pysete. Går det bra m dere som har gjor det? ser de bra ut? har 75e og laange pupper. Omtrent som en aubergin..oppned..Når eg går med bikinibh så skrukker puppene seg,ikke pent. Og har problemer med å finne bher som sitter fint. Kan bare glemme bher m stive/paddet cuper. Meeen sns eg bør gå ned noen kg..argh..har gått opp 5 kg siden ifjor sommer..fra 70 til 75...irriterende for eg har slitt for å klare å komme ned til 70..var 88 på maks. er kanskje dumt å løfte puppene nå, også slanker eg meg etterpå..da siger de jo ned igjen:( må få fingeren ut og skjerpe meg...alfor mye raske karbs og feil mat den siste tiden.

MEN...dere som har løftet..hvis eg gjør det i høst..kan jeg da reise på sol/badeferie 4 mnd senere? selvsagt soler eg meg ikke toppløs..men er sårene grodd nok til å gå bikini??

Hvor lag tid tok det fra du kontaktet kirurg til operasjonsdagen? Hvilken klinikk brukte du? Mest sannsynlig kommer eg til å gjøre det i tromsø...men kan forsåvidt reise til Oslo og..men da må eg sikkert ta etpar netter på hotell..alene.

Gjest Tanya
Skrevet

Jeg løftet på Colosseumklinikken for snart tre måneder siden. Herregud så glad jeg er for at jeg gjorde det. Har drømt om det i mange mange år. Jeg la inn silikon samtidig, fordi jeg hadde så mye dødt vev at det ville ikke blitt noe igjen uten. Jeg har fått et nytt og bedre liv, sexlivet mitt er bare helt fantastisk, jeg har en selvtillit jeg tidligere bare drømte om .. Det var verdt hver eneste krone. Jeg elsker mine fantastiske pupper, og det gjør kjæresten min også. Men det han elsker mest er at jeg nå ikke har noen kvaler mot å gå naken rundt i leiligheten. Før fikk han ikke se meg uten bh i lyset. Jeg virkelig HATET de stygge stygge puppene mine. Jeg anbefaler operasjon på det sterkeste :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tanya..høres flott ut. :) kan du gå med bikini i sommer? har du ankersnitt? størrelse før og etter? Er ingen kirurger her i bygda mi..så må ta konsultasjon over telefon...og sende bilder..men har veeeeldig lyst. Hadde vært flott å fått strammet de opp og kvittet seg med overflødig hud. Håper det går uten å putte inn innlegg... Tror eg å mote meg opp og kontakte kirurg snart...

Gjest Gjest
Skrevet

Tanya..høres flott ut. :) kan du gå med bikini i sommer? har du ankersnitt? størrelse før og etter? Er ingen kirurger her i bygda mi..så må ta konsultasjon over telefon...og sende bilder..men har veeeeldig lyst. Hadde vært flott å fått strammet de opp og kvittet seg med overflødig hud. Håper det går uten å putte inn innlegg... Tror eg å mote meg opp og kontakte kirurg snart...

Gjest fra 28 juni lenger opp i tråden..

SUPERfornøyd. De er så fine at jeg må skjerpe meg for ikke å hoppe på alle som kommer inn og vise dem frem! :0D Har god følelse i høyre bryst, venstre er litt numment men såpass ømt at det vil komme tilbake over tid. Arr rundt brystknoppen, synes ikke enda det er bare to uker siden! Og en strek ned, ikke noe under brystet. De har perfekt rundt fasong og nøyaktig samme str som før. (Ingen innlegg)

Bor på østlandet så jeg kunne blitt operert dagen etter jeg ringte om jeg ville...

Tok tre dager med sofa og piller så var jeg egentlig fin. Men passer på da, og bruker sportsbh hele tida, også når jeg sover. Har tro på å la tida hele alt godt før jeg begynner å dille med undertøy og masse greier. :oP

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jepp...da ringer eg klinikk for en prat etter ferien!!! så får eg bruke ukene fremover til å kvitte meg med de 5 ekstra kiloene;) ;)spinne og jogge nå ja...og kutte ut sukker!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei:) må bare spørre... Hvilken bh størrelse brukte dere før brystløft? Har jo lest at på store, tunge bryst( ecup og større) bør en redusere og for at resultatet skal bli bra. Mine pupper er 70-75 e og eg vil helst ikke redusere de... passer godt til resten av kroppen;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei:) må bare spørre... Hvilken bh størrelse brukte dere før brystløft? Har jo lest at på store, tunge bryst( ecup og større) bør en redusere og for at resultatet skal bli bra. Mine pupper er 70-75 e og eg vil helst ikke redusere de... passer godt til resten av kroppen;)

Hadde 70E før og har 70E fortsatt.

Skrevet (endret)

Perfekte nipler, nesten usynlige arr, litt nedsatt følelse, men kommer mer og mer tilbake. Like store som før. 75D

Endret av NovaFlare
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjenner eg vil dette mer og mer! Er 39 år og ferdig m barn, bare å hoppe i det;) få bort 5 kg og få bmien innen for normalvekt og avgårde tiø kirurg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...