Gå til innhold

Ny kjæreste, alt supert men...

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp fått meg kjæreste og vi har hatt sex et par ganger. Men han blir slapp veldig fort og jeg er så redd det er min feil. Er jeg ikke sexy nok?

De siste gangene har det endt med at jeg har brukt hånda og gjort jobben både for ham og meg selv. Er dette et vanlig problem?

Med eksen var jeg vant til at han ble stiv på grensen til det smertefulle og er litt nervøs når jeg og han nye setter i gang. Har heldigvis pokerfjes, men blir skuffa når han ikke kan ta meg "skikkelig".

Så...er dette vanlig? Jeg føler meg ikke tiltrekkende nok og føler det er noe jeg gjør feil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er forskjell på gutter som med jenter, og noen gutter blir sikkert mer stive enn andre. Synes ikke du skal ta deg nær av det, men heller se på det som en utfordring. Dere må jo finne deres måte å elske/knulle på, og det tar jo litt tid å venne seg til hverandre :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Kanskje han er nervøs? Det kan hende det er derfor han blir litt slapp, du kan jo kanskje prøve å oppmuntre han, ta en liten pause som dere bare bruker til å kose og slappe av så kan det godt hende han slapper bedre av og at ting går lettere. Hvis det er på grunn av nervsitet må du i alle fall ikke vise han at du blir skuffa, da blir alt bare verre..

Gjest Gjest
Skrevet

Gutter er heller ikke maskiner :-)

Ta det som et kompliment. Han er engstelig for ikke å være bra nok for deg. Har opplevd dette selv. Gi det tid, det går seg antagelig til. Hvis du klarer å ta det opp på en naturlig måte, og dere begge skjønner at dette er startvansker, blir det ikke på langt nær så skummelt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ble også slapp de første gangene vi hadde sex. Steinhard mens vi lå på sofaen og "så på film", men ble slapp med en gang vi nærmet oss penetrering. Han sa selv at det var pga nervøsitet, men jeg tenkte som deg at det sikkert var jeg som ikke var sexy nok. Heldigvis sluttet vi ikke å prøve, og etter et par ganger var den steinhard gjennom hele akten. (Og det har den vært ever since!) :)

Gjest padawan
Skrevet

søtter meg tilo det de skriver over her. det er nok på grunn av usikkerhet dette skjer. ta det rolig så kommer det seg.

Skrevet

Jeg er litt mer skeptisk enn de over. Det kan veldig godt hende det er usikkerhet...men det er ikke bra at DU må bruke hånden på dere begge de siste gangene. Han har andre organser som fingre og tunge som like gjerne kan benyttes til å tilfredsstille deg. Enten er han nervøs eller så er han selvopptatt. Lær han hvordan han tilfredsstiller deg med annet enn pikken. Hvis han etterhvert tar initiativet selv så er det et godt tegn...og det kan godt hende det løser en eventuell usikkerhet. Hvis han ikke tar initiativ uansett...ville jeg vært forsiktig med å la det bli for alvorlig....

Skrevet

Kanskje han ikke tenner nok på deg, eller er distrahert av andre ting som plager ham. Vanskelig å si.

Skrevet (endret)

Jeg har nettopp fått meg kjæreste og vi har hatt sex et par ganger. Men han blir slapp veldig fort og jeg er så redd det er min feil. Er jeg ikke sexy nok?

De siste gangene har det endt med at jeg har brukt hånda og gjort jobben både for ham og meg selv. Er dette et vanlig problem?

Med eksen var jeg vant til at han ble stiv på grensen til det smertefulle og er litt nervøs når jeg og han nye setter i gang. Har heldigvis pokerfjes, men blir skuffa når han ikke kan ta meg "skikkelig".

Så...er dette vanlig? Jeg føler meg ikke tiltrekkende nok og føler det er noe jeg gjør feil...

Slapp av. Forholdet er jo helt nytt, han er garantert bare litt stressa eller nervøs, så det går seg garantert til.

Hvorfor overanlysere så MYE etter 2 ganger i senga? :arwen:

Endret av kristian82
Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min ble også slapp de første gangene vi hadde sex. Steinhard mens vi lå på sofaen og "så på film", men ble slapp med en gang vi nærmet oss penetrering. Han sa selv at det var pga nervøsitet, men jeg tenkte som deg at det sikkert var jeg som ikke var sexy nok. Heldigvis sluttet vi ikke å prøve, og etter et par ganger var den steinhard gjennom hele akten. (Og det har den vært ever since!) :)

Dette høres ganske likt ut som jeg og min nye kjæreste har også. Vi har vært sammen i to uker, men alt i alt har vi holdt på i nesten to-tre år (litt av og på til tider)

Håper det gir seg.. for jeg føler at jeg ikke er bra nok og etc. Men svarene her virker ganske gode. Jeg har ikke turt å ta det opp med ham.

Skrevet

Jeg har vært gjennom det der før. Grunnen til at han ble slapp var fordi han var så kåt at han måtte begynne å tenke på traktorer og bestemoren sin for å ikke komme for fort hehe. Så det trenger absolutt ikke å være negativt. :D

Skrevet

Da jeg ble sammen med min mann hadde vi en litt humpete start, sex-wise. I ettertid har han fortalt meg at han var veldig nervøs samtidig som han var veldig kåt (og måtte tenke på tannpuss eller whatnot) og det var derfor han fikk litt problemer med potensen. Altså, det trenger ikke være noe negativt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på gutter akkurat som jenter. Min kjære slet med potensen i starten av vårt forhold og han sa selv at han var nok redd for å ikke kunne tilfredsstille meg. Vi snakket endel om det (ikke hver dag, da) og hadde en veldig åpen dialog om det. Han gikk til legen som undersøkte ham og ga ham resept på potenspiller. Og det at han i ny og ned kan ta en sånn pille hjelper veldig, etter ca. et år med disse pillene og mer regelmessig sex trengte han det sjeldnere og sjeldnere. Så snakk med ham og prøv å ordne det.

Gjest padawan
Skrevet

så lenge det ligger en psykologisk greie bak slappheten (og ikke fysiologisk) synes jeg det er drøyt at unge menn bruker potenspiller for å bli hard.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem med min partner. Midt under akten blir han helt slapp. Og ikke interessert i å kose og prøve på nytt! Vet ikke om han var flau, men når jeg prøvde å bruke hånden på han trakk han seg bort... Det som i tillegg er problemet vårt er at han knapt tar på meg! Strøk meg over rumpa et par ganger, det var det... Og munnen, den skulle tydeligvis ikke noe annet sted enn mot min munn. Vi har bare hatt sex en gang (eller, 3 ganger den natten), men kjenner jeg er veldig skeptisk til å prøve på nytt. Endte jo med at jeg følte jeg gjorde noe galt når jeg tok på han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...