Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 jeg er varm under armene og så svir det hva kan dette verre
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 allergisk reaksjon på deodorant? :klø:
Bentix Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Sannsynligvis en allergisk reaksjon eller noe ja... Kan jo prøve å søke på lommelegen eller noe sånt?
Djungelvrål Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Kanskje en reaksjon på aluminium clorohydrat. Dette inneholder ALLE roll ons. Det er det stoffet som tetter porene så vi svetter mindre. Har vært allergisk mot dette i mange år, tåler tørr stick bedre, men klør av disse også. Skal prøve helsedeodoranten.. Stopp å bruke det en stund, og behandle med hydrokortison.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå