Gå til innhold

Morsomme inbydelser...


krista

Anbefalte innlegg

Hallo dere!

Jeg holder på å lage inbydelser nå, og lurer litt på hvilken tekst jeg skal ha i dem. Jeg skal ha et morsomt bilde av oss på framsiden hadde jeg tenkt. Her vil vi se naturlige og lattermilde ut og ikke oppstilte som hos fotograf hvis dere skjønner hva jeg mener. Sånn rett opp og ned ved siden av hverandre... Kanskje vi skal ha et bilde der jeg står med et kjevle over han eller noe i den duren?! Kanskje noen av dere har forslag til hvordan bildene våre skal være? Det hadde vert kjempefint! icon_smile.gif

MEN! Det jeg egentlig ville spørre dere om var forslag til hvilken tekst jeg skal ha på inbydelsene! Jeg for min del har ikke helt sansen for desse standardinbydelsene: "I anledning vårt bryllup har vi den glede å invitere...". Jeg vil ha noe mer personlig, gjerne litt humoristisk icon_biggrin.gificon_lol.gificon_razz.gif eller koselig icon_smile.gificon_wink.gif

Vi kjenner jo gjestene våre veldig godt, så hvorfor skal det da være så stivt og høytidelig? Hadde det nå vært dronningen jeg skulle invitere... I alle fall: Har dere noen forslag til tekst på innbydelsene våre?

Klems fra Krista icon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en god idè å ha et morsomt bilde på forsiden av innbydelsen, men at du står over han med et kjevle vil da se mer oppstilt ut enn noe annet.

Har ikke konkret forslag om tekst i innvitasjonen, men dere kan jo skrive det som et morsomt "brev". Litt lengre og mer personlig enn de vanlige innbydelsene.

Fortell hva dere bestemmer dere for da icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hallo !

Vi lagde innbydelsene på rim vi. Har fått kjemperespons fra mange av de inviterte.

Vi vil ha et litt "avslappet" og ikke så "stivt" Bryllup, så da synest vi at det passet godt med en litt "humoristisk" invitasjon.

Kjøpte dekorerte ark og matchende konvolutter i bokhandelen.

Vellykket !!

Mvh.Anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fikk en veldig god ide fra det

gamle forumet,der var det link til

en dansk side som hadde flere morsomme

forslag.Vi har brukt et som går på

rim og er veldig uformelt,gleder meg

til å sende de ut denne uken.

Jeg husker selvfølgelig ikke denne linken,

jeg har prøvd å lete litt i det gamle

forumet,men ga opp,kan hende noen andre

har den adressen.

Hvis ikke kan du godt sende meg en mail,så

kan jeg skrive den teksten vi har brukt

til deg,den er ganske morsom.

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det kan virke oppstilt hvis jeg står over han med et kjevle, men det var ikke på den måten jeg mente akkurat det jeg skrev. Jeg synes bare det er litt kjedelig hvis vi bare står/sitter ved siden av hverandre og smiler! Tusen takk for tilbakemeldinger icon_smile.gif Jeg vil gjerne høre fra flere! Og referat kommer når innbydelsene er ferdige icon_wink.gif

Krista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med at dere går ned til sjø eller vann kler dere i sommerkler, en soldag. Setter dere ved en stein .Du har på deg en blomsterkrans av vårblomster. og han kysser deg på kinnet. Søtt!?

Eller at dere låg i gresset og gir en grimase til fotografen. Mens hun/han står overfor dere. Bilde tatt oppe i fra.

Eller hva med å ta ut i fra særpreget deres. For eks. om dere liker godt å gå . og at dere er på en måte "kjent" for å vere fjell geiter.så kan dere jo ta på fjellet.

Eller dere tar i svart hvitt. stiller dere hånd i hånd med ryggen mot fotografen, en solnedgang eller at dere tar det inne. og lager det litt røfft. For eks. deg med bluse som ikke dekker skuldrene. og han med bonde skjorte. og han holder rundt deg. tatt bare fra brystet og opp. ganske røft.

Bare noen forslag.

Jeg er fotograf.

Jeg har tatt noen av de jeg nevnte og bildene ble ganske søte!

Husk bare å ta de nerme ! icon_smile.gif

det med texten kan du jo begynne sånn;

*Så var det oss to da..

*per fridde og lina fikk ja/el.omvendt så nå blir det bryllup i skålagata

*endelig var det oss to

*Hei trond og turte, vi skal gifte oss 05.06.03 og vi vil gjerne at dere skal komme.

LYKKETIL! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...