Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Hei Jeg har vært i kontakt med flere klinikker for å få tilbud på brytløft. Men har fra flere av legene fått beskjed om at "du burde vente til du er eldre". Dette begrunner de med at det er mulig jeg ønsker flere barn og at operasjonen da vil være "bortkastet". Jeg er 25 år, har et barn, og skal ikke ha fler. - Hvis man skal vente til man er sikker på at man ikke skal ha flere barn så må man jo vente til man er oppunder 45 da, jo? Dessuten er jeg så forfengelig at det er jo NÅ jeg vil det her, det er jo nå jeg ønsker å se bra ut... =S
IsaCathrine Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg kan på en måte forså legene. Jeg tenker at sansynligheten for at du kan komme til å ombestemme deg i forhold til antall barn er mye større nå enn om 10 år.. Mye kan skje på de neste ti årene.. Hvor gammelt er det barnet du har nå f.eks?
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg kan på en måte forså legene. Jeg tenker at sansynligheten for at du kan komme til å ombestemme deg i forhold til antall barn er mye større nå enn om 10 år.. Mye kan skje på de neste ti årene.. Hvor gammelt er det barnet du har nå f.eks? Han er 2,5. Jeg vet med meg selv at jeg skal ikke ha flere barn, grunnene lar jeg være for meg Jeg skjønner legenes måte å tenke på, men synes det er dumt at det generaliseres.
IsaCathrine Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Ja, det er sant. Men de har kanskje ikke så mye valg? Har du fortalt dem hvilke grunner du har for å ikke ønske fler barn?
addict Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 hvis du likevel ikke skal ha flere barn så kan du jo klippe over eggstokkene? (haha det hørtes groteskt ut) Kan se for meg at jeg og kommer til å ta brystløft etter jeg har fått mine barn.. Jeg har ganske store, og er liiiivredd for å få hengepupper Heldigvis sitter de fint nå, men når amminga er ferdig kan jeg se for meg at.. grøss, vil ikke tenke på det. Skjønner godt at du vil gjøre noe med det nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå