Mamoli Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har hatt problemer med dette i årevis. Er konstant trøtt, i større eller mindre grad. Dette går veldig ut over skolearbeid og sosiale aktiviteter. Dessuten fryser jeg omtrent hele tiden, samme hvor mye klær jeg har på. Har snakket med legen min flere ganger, men hun sier bare at jeg skal ta tiden til hjelp og at de fleste har det sånn en eller flere ganger i løpet av livet. Men nå, etter flere år, synes jeg snart "perioden" burde være over.. Min mor og søster sliter også litt med det samme, men ikke like ille. Er det noe man kan gjøre for å bedre det? Drikker jo et par kopper STERK kaffe om dagen, som gjør at jeg får litt mer varme i kroppen akkurat når jeg drikker, samt gir litt energi i en halvtimes tid. Dessuten drikker jeg mange kopper te om dagen, som også får opp varmen. Men hva annet kan jeg gjøre? er det noen som har noen tips? Skal også sies at jeg trener daglig og spiser sundt.
Fjonana Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Er du tynn? For jeg har litt veldig tynn i det siste, å jeg har aldri frøse så mye som jeg gjør nå! Eneste tipset jeg har er å kle på deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå