Gå til innhold

Kollen på søndag


meg525

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lyst til å dra opp til Kollen på søndag og se på skiskyting. Hvis jeg kjøper løypebillett,som er billigst,får jeg sett noe av skytingen da? Ser at man

da kan stå på gratishaugen eller kappelskråningen tror jeg det var.

Eller er det bare for de som har kjøpt billett på tribunen,som får med seg dette?

Og hva har man på seg i Kollen egentlig?:) Vanlige klær bare?

Endret av meg525
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var der forrige lørdag på prøve-vm.

Selve skytingen skjer jo på stadion hvor det er tribuner man må betale for å være på. Der finnes også en storskjerm. Gratishaugen ligger sånn til at den er nesten midt i mot skyteskivene. Men et stykke unna. Du vil ikke kunne se om de treffer.... og storskjermen er i feil vinkel.... Men du får jo med deg hver gang løperne går inn og ut av stadion når du er på gartishaugen. Og på stadion er det egne kommentatorer som du også hører på gratishaugen.

Går du inn på denne linken og velger kart i satelitt så ser du selve hoppbakken og stadion til høyre. Der du ser alle de prikkene er selve skyteskivene. Gratishaugen ligger midt i mot - der hvor det er skog.

Kle deg varmt!! Varmt skotøy, for det er kaldt på beina å stå der. Lue, votter, ullundertøy og dunjakke! Ta med sekk med varmt å drikke og husk for all del norsk flagg og sitteunderlag.

Husk at t-banen (Frognerseterbanen) ikke går nå. Den skal pusses opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...