majan Skrevet 11. september 2003 #1 Del Skrevet 11. september 2003 Kjære dagbok - ja er det ikke slik det skal begynne?!? Nå har jeg gått på Libra kurs i to uker alerede, det går kjempe fort. Og ikveld skal jeg veie meg, og gjett om jeg er spent? Forrige uke hadde jeg gått ned 2,4 kg men jeg tror ikke jeg har gått ned fult så mye nå. Men jeg håper på ihvertfall en kilo ellers blir jeg skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 11. september 2003 #2 Del Skrevet 11. september 2003 Hei Majan! velkommen som dagbok-nabo. har vært borti libra-kuren selv. veldig vellykket for min del det må vel være en av de kurene som er enklest og mest realistiske å gjennomføre. man sulter i alle fall ikke i hjel tar du disse fiberpillene også? hva er din erfaring med dem? klem Lemoni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 13. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. september 2003 Jippi jeg hadde gått ned 1,8 kg og det er jo kjempe bra! Nei jeg tar ikke fibertabletter fordi jeg ammer og det kan visst overføres til veslegutt og det ønsker jeg ikke. Kan visst bli bye hylingog skriking Ikveld skal jeg på 40 årslag så det blir jo en utfordring, men jeg vet de skal servere koldtbord og da kan jeg jo bestemme mye selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå