Gå til innhold

Månestøv skal bli mamma!?


Gjest Månestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Månestøv

Etter uendelig med EL tester, og to positive graviditets tester har jeg nå vel fastslått at jeg faktisk er gravid! :biggrin:

Helt fantastisk, men også litt skremmende.

Er jo bare 19 år, og i noens øyne er man jo fortsatt bare barnet selv!

Sambo er såklart overlykkelig, og i hans øyne er jeg visst høygravid allerede, og må bli oppvartet på alle mulige måter :icon_lol:

Men som alltid så må jeg finne noe å bekymre meg over, og nå er det såklart SA det går i. Jeg tar folat, omega 3, og holder meg unna det jeg skal, men allikevel er jo sjangsen der. Selvfølgelig er det som oftest fordi noe er galt og fosteret ikke er levedyktig, men hva om jeg kunne forhindret det? Blir nesten nødt å sette meg i en stol å sitte der til jeg er 12 uker på vei :grinele:

Ellers kjenner jeg ikke så mye til graviditeten, skulle nesten ønske jeg merket til det litt mer (kommer til å angre på at jeg skrev det senere tenker jeg :gjeiper: ) Har vert litt kvalm, og litt slapp, med ømme bryster. Har det faktisk MYE verre når jeg venter mensen enn nå som jeg er gravid.

Når er det vanlig å fortelle om graviditeten? Tenkte på å la det gå 12 uker slik at jeg er rimelig sikker på at ting går som det skal :)

Blir spennende å si det til moren min, hun har vel skjønt at det kom snart, men er noe usikker på reaksjonen hennes.

Men nå synes jeg første innlegget mitt ble langt nok!

Ha en kjempe fin dag alle sammen!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du kommet deg inn i graviditetsbøkene gitt :strix:

Blir spennende å følge med her, siden vi har termin samme mnd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Ingen bekymring uten grunn tydeligvis..

I natt oppdaget jeg først rosa utflod på papiret, som nå har utviklet seg til friskt blod. I tillegg har jeg menssmerter..

Så ser ikke ut til å gå rette veien :(

Uff, er trist nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Hvordan går det med svangerskapet? Du har ikke skrevet på lenge nå, så håper alt går bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...