Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

12.10: En lest, ingen kjøpt.

Jeg leser mer enn det ser ut som, men jeg holder på med litt for mange tykke bøker samtidig og kommer ikke helt i mål med noen. Bortsett fra Lars Saabye Christensen, da - der forsvant 500 sider på fire dager. Nå må jeg vente helt til neste høst på det siste bindet... :sukk: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Come from away skal settes opp i London neste år... *kjenner lyster*

Skrevet

Morgenstund er tull i grunn, derfor drøyde jeg oppstandelsen til klokka hadde passert 11... *murmeldyr* Surt og høstlig ute og teaterplaner i kveld, det lukter innedag fra til da...

Skrevet
39 minutter siden, Daria skrev:

Morgenstund er tull i grunn, derfor drøyde jeg oppstandelsen til klokka hadde passert 11... *murmeldyr* Surt og høstlig ute og teaterplaner i kveld, det lukter innedag fra til da...

Veldig lik min dag. Er nettopp oppstanden her og spiser frokost. 

Skrevet

Jeg spiste et symbolsk knekkebrød, nå er jeg over på boller. Og te, selvfølgelig. Fortsatt i nattskjorte og morgenkåpe...

Skrevet

Jeg har fått samlet opp litt hybelkaniner med tørrmopp og satt på oppvasken...... *flink*

Skrevet

Jeg burde rydde litt bøker - som følge av bokskapets inntog er det et større rydde-, flytte- og ommøbleringsprosjekt på gang. Snart... Men jeg har kledd på meg, det er jo en start.

Skrevet

Det er mulig det er jeg som har misforstått, men jeg trodde hovedargumentet for tøynett kontra plastposer primært handlet om avfallsproblematikk og plast i naturen, ikke om utslipp ved produksjon :vetikke: Dessuten er mange av handlenettene mine av polyester, dvs plast...

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes joik på mange måter er den mest problematiske genren i Stjernekamp, sånn sett passet det jo fint at den eneste deltakeren jeg rakk å få med meg etter kveldens Ibsen var Ella...

Skrevet

Jeg fikk akkurat med meg hvem som måtte forlate Stjernekamp. Det er ikke det helt store lenger. 

Skrevet

Det har vært litt for mange ukjente i år, og ingen som har skilt seg særlig ut.

Skrevet

Jeg synes jo det er litt dårlig gjort at jeg ikke oppdaget Sarah Dawn Finers nye serie om musikaler før episode 2, og at svt play ikke er tilgjengelig i utlandet :snurt:

Skrevet

Jeg skjønner at det ikke er så lett å styre hvor en hund tisser, men når den viser tegn til å ville gjøre det rett foran benken hvor jeg sitter og leser, omtrent 30 cm fra skoene mine, kan du vel dra litt i båndet for syns skyld, om ikke annet... :hund:

Utendørs kvalitetstid med Hillary Clinton og en termos med kvedete, samt mengder med høstløv (at jeg er 38 betyr ikke at jeg kan gå gjennom hauger med løv uten å subbe... 🍂) ved sjøen og i parken. Lewinski-skandalen og påfølgende riksrett har vært blant dagens temaer - må jo humre litt når hun beskriver hvordan de dro på ferie dagen etter at alt sprakk og presidenten hadde måttet innrømme sin brøde og at hunden var med to keep Bill company. He was the only member of our family who was still willing to. Tøff dame.

Skrevet

Kombinasjonen standardlåt, jazztrio og klassisk fiolin er jo ganske stilig. Dette skulle fiolinbyggeren på 1700-tallet ha hørt...

Skrevet

Fordi jeg ellllllllsker deg...

Bjarte Hjelmeland setter ny rekord i hvor mange taktslag man kan holde en L.... :fnise: 

Skrevet

Og så var man over i gamle Stjernekamp-høydepunkt - her skifter det fort :fnise: Men altså, nå har jeg jo gått glipp av noen episoder i høst, men så vidt jeg har fått med meg har det hverken vært stordband eller musikal i år? Er ikke det litt dårlig gjort...?

Man skjønner jo hvorfor hun vant, egentlig - det er noe med tilstedeværelse og scenetekke,i tillegg til stemmen.

Skrevet
13 timer siden, Daria skrev:

Og så var man over i gamle Stjernekamp-høydepunkt - her skifter det fort :fnise: Men altså, nå har jeg jo gått glipp av noen episoder i høst, men så vidt jeg har fått med meg har det hverken vært stordband eller musikal i år? Er ikke det litt dårlig gjort...?

Man skjønner jo hvorfor hun vant, egentlig - det er noe med tilstedeværelse og scenetekke,i tillegg til stemmen.

Mener musikal er førstkommende lørdag :opplyser:

Skrevet

Men nå er det jo nesten ingen igjen...

Skrevet

Nok et eksempel på selsomme algoritmer, denne gangen fra youtube. Når jeg spiller Hilde Louise Asbjørrnsens country-bidrag fra Stjernekamp, om hun som prøver å holde styr på sine to små mens One's on the way, og midt inne i forslag om andre Stjernekamp-videoer og annen norsk tv-underholdning dukker det opp en video om adopsjon i Texas...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...