Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

Et mer presserende og nærliggende spørsmål: Hvorfor har jeg vondt i skulderen? Så vidt jeg ha oversikt over har jeg ikke løftet, båret eller anstrengt den på noen uvant måte, ikke sittet eller ligget i pussige stillinger - kort sagt, den har ingen grunn til å klage...

Stivnet fordi den ikke blir brukt? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så stillesittende har ikke de siste ukene vært...

Skrevet

Så veldig synd er det ikke på meg, altså. Den er fullt brukbar - jeg synes bare det var unødvendig av den å være vanskelig uten noen opplagt grunn...

Det er :sol: og begynnende høstfarger, jeg har vært på tur med Hilary Clinton, Amin Maalouf, mummitermosen og en håndfull kjeks. :ac: 🍵

Skrevet

Kaldt der oppe?

Her er det offisielt høst, jeg ha funnet fram den tykke morgenkåpen og Yr lover maks 6 grader og regn i hele dag. Tror tiden er inne for å innvie regnkåpen jeg kjøpte i sommer...

Skrevet
3 timer siden, Daria skrev:

Kaldt der oppe?

Her er det offisielt høst, jeg ha funnet fram den tykke morgenkåpen og Yr lover maks 6 grader og regn i hele dag. Tror tiden er inne for å innvie regnkåpen jeg kjøpte i sommer...

Det er snø her oppe! Brrrr

Skrevet

I dag har jeg sett både kongen, dronningen og kronprinsen, samt en haug våte gardister og andre militære. Sånn går det nemlig når man vandrer inn på Karl Johan fem minutter før kortesjen går fra Slottet til Stortinget i anledning sesongåpningen av sistnevnte. Min medlidenhet til æresvakten som jeg tror må stå der i regnet og vente på returkortesjen... Selv med regnfrakk er det nok en våt og kald affære - og sydvest er ikke en del av uniformen. Dagens beste var gardisten som sto vakt på et stille hjørne av slottet og nok trodde seg usett - han lende seg fram og prøvde å vri opp luedusken :fnise: 

Jeg har også (uten sammenlikning forøvrig) sett Gard Skagestad og hans stadig voksende manbun i dag - han leste fra Ruth Lillegravens nye krimbok på lunsj & lyrikk i dag. Sentralt i kapitlene han leste sto en mor som har bodd på institusjon i 30 år, med hukommelsestap etter elektrosjokkbehandling. Hallo, N2N-assosiasjoner...

Skrevet

I tekstingen til 112 - på liv och död blir ambulanspersonal til paramedicinere, men filter (tepper) forblir filter (noe ganske annet på norsk...). :rolleyes: Det er i det hele tatt mye elendig teksting i den serien - å oversette fra svensk til norsk er visst ikke så enkelt som man skulle tro...

Skrevet

Kim Larsen-konsert på dansk tv *^nostalgisk*  Hva gør vi nu, lille du...

Skrevet

Jeg var også litt på "hvor var jeg da jeg var 22?" - og svaet er at jeg var student som så langt ikke hadde oppnådd annet enn studielån. Men vi kan jo ikke alle være vidunderbarn...

Det store spørsmålet er jo om han snakker finlandssvensk...

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Jeg var også litt på "hvor var jeg da jeg var 22?" - og svaet er at jeg var student som så langt ikke hadde oppnådd annet enn studielån. Men vi kan jo ikke alle være vidunderbarn...

Det store spørsmålet er jo om han snakker finlandssvensk...

Ser ut til at han har holdt til mye i finlanssvensk område i hvert fall. Men ut fra youtube så snakker han godt engelsk og han fikk en hilsen på finlandssvensk når han begynte i Sverige så kanskje..... Da blir det stadig "glasshuset" 

Skrevet

La oss håpe han er formidlingsivrig :jepp: 

Skrevet

Hugh Grant som britisk politiker på 60- og 70-tallet med skapet fullt av homofile skjeletter er jo strålende. *ser A very english scandal*

Skrevet

Naboen og hans gjester ser fotball - Tottenham- Barcelona, høres det ut til :fnise: 

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Hugh Grant som britisk politiker på 60- og 70-tallet med skapet fullt av homofile skjeletter er jo strålende. *ser A very english scandal*

Jeg har den på opptak. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...