Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

En tittel med stil 👨‍🎤 (og en male-singer-smiley, det var på tide...).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg akal satse på en karriere som kongelig hoffblokkfløytespiller, ass. En undervurdert stilling. Definitivt.

Skrevet

Det er bare å legge seg i hardtrening - og flytte til Sverige... :edie:

Skrevet

Når en mail helt åpenbart er feilsendt til veldig mange er det ikke nødvendig at 10-12 stykker svarer til alle for å opplyse om at den er feilsendt til dem også... :rolleyes: *dagens jobbfrustrasjon*

Skrevet

Joda, og svar alle er alltid en fin funksjon..... 

Vi har av og til sånne mail som går til hele kommunen og da er det noen tusen som svarer alle at de ikke ønsker sånn spam... :rolleyes:

Skrevet
På 12.6.2018 den 22.18, Daria skrev:

Fortsatt 12.06: Fem lest, ingen kjøpt.

Skulle bare sitte på balkongen og lese en liten stund - to timer senere var jeg ferdig med den andre Elsi Lund-boka og godt i gang med den tredje. Jeg må jo bygge opp månedstatistikken litt før fotball-vm begynner om et par dager :ler: 

14.06: Seks lest, ingen kjøpt - men bokklubben melder at de er underveis. Som vanlig var alle "de som kjøpte disse, kjøpe også"-forslagene i leveringsbekreftelsen mine egne :fnise: 

Leste ut den siste av Elsi Lund-bøkene i går. Egentlig burde jeg jo fortsette med Bøler-bøkene til Tove Nilsen - flere Oslo-oppvekstbøker jeg ikke har lest...

På 13.6.2018 den 14.25, Daria skrev:

Egentlig burde jeg jo ikke si fra til noen, bare se om noen legger merke til det. Erfaringsmessig gjør bare et fåtall det :fnise: 

Så langt (en dag på jobben) har ingen sett noe... Jeg så meg i speilet og fikk litt assosiasjoner til lærerinne på 1950-tallet - og synes egentlig det var helt greit :ler: 

Skrevet

Tove Nilsen sine bøker er fine.... 

Kanskje man burde få lest Elsi Lund-bøkene. Begynte på de men ble nok aldri ferdig. 

Skrevet

Jeg har jo bare lånt med meg seks sommeslesningsbøker fra jobben - jeg trenger noen til...

Skrevet

Jeg er altfor forutsigbar :ler: 

Skrevet

Ja, den er lekker. Og merkelig nok tenkte jeg også på deg da jeg så den 

Skrevet

Et av favorittskjørtene mine er ødelagt :grine: At det er åtte år gammelt og har vært brukt masse er da ingen grunn til å bli utslitt...

Skrevet

Da må du på shopping etter et nytt.... :troest:

Skrevet

Det kan vel være det byr seg en mulighet i sommer... :plystre:

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Et av favorittskjørtene mine er ødelagt :grine: At det er åtte år gammelt og har vært brukt masse er da ingen grunn til å bli utslitt...

Ikke for å være party pooper, men gikk ikke du på «syskole» ett år, da? Å lage mønster av det gamle og sy nytt må da være bare barnemat for deg...

Skrevet

Det hjelper ikke å kunne sy når selve stoffet er utslitt...

Skrevet (endret)

Kjøpe nytt, lignende stoff... Eller shoppe nytt skjørt. 😉

Endret av Rosalie
Skrevet

Jeg tror jeg har finnet en av Oslos mest idylliske gatestubber i dag - Mikkel Doblougs gate ved St.Hanshaugen. Der kunne jeg godt bo... :Nikke: Har hatt en liten Elsi Lund-inspirert litterær vandring i formiddag, med en mer prosaisk etappe på Indiska. Jeg så på et par skjørt, men det ene røk på materiale, det andre på snitt (og kjolen på passform). Jeg fant morgenkåpen jeg først og fremst var ute etter, da, og på mystisk vis pådro jeg meg et par pakker te på veien fra prøverom til kasse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...