Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18921 Skrevet 9. juni 2018 (endret) Det er 20 år siden den første Sex & singelliv-episoden ble sendt, så det plopper stadig opp nye artikler både på twitter og i rss-feeden mjin. Som denne, om hvordan en ny sesong kunne sett ut *vil se* Når det nevnes at artikkelforfatteren også har skrevet en ny bok om serien var veien til bestilling kort - jeg har jo et bokklubb-gavekort å bruke opp... Endret 9. juni 2018 av Daria
Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18922 Skrevet 9. juni 2018 Det britiske militæret har et ridende musikkorps *ser dronningens fødselsdagsparade* Min favoritt er han med pauker i kurver på hver side av salen...
Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18923 Skrevet 9. juni 2018 Forøvrig synes jeg det er fantastisk at prinsesse Anne rir i paraden i uniform sammen med sin bror og sin nevø, heller enn å sitte karet i kjole og hatt som de øvrige kongelige damene. Prins Harry rir ikke, han har jo en fersk brud som sikkert trenger litt guiding og forklaringer på en dag som denne...
Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18924 Skrevet 9. juni 2018 De to lakeiene som står bak på dronningens karet tar selvfølgelig av seg hatten når nasjonalsangen spilles - at vognen er i fart er da ingen hindring...
Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18925 Skrevet 9. juni 2018 Jeg gikk tur, leste en times tid i lysthuset, gikk et stykke til og dant en Meny. Min lokale Meny ble lagt ned i vinter og er savnet, kanskje aller mest fordi den lå så praktisk til, så jeg stoppet et øyeblikk og lurte på om jeg egentlig mangle/savnet noe bare de fører, og kom til å tenke på Jacob's biscotti... Dessuten har jeg spist årets første softis og sendt en tanke til Jonas Urstad og de polyforme bakteriene, og sett et brudepar på vei ut av kirken da bussen kjørte forbi. Kveldens store spørsmål er om Brasil-omkampen bare er tull og fjas eller verdt å få med seg En reprise (uten manus) blir jo sjelden like bra,,,
Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18926 Skrevet 9. juni 2018 En ting er at Leo må ut med strekk etter fem minutter, men han var påfallende andpusten etter de minuttene... Har mest tro på Roar Strand - han spiller jo aktivt fortsatt.
Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18927 Skrevet 9. juni 2018 -Det er ikke obstruksjon, sier den amerikanske dommeren - han har skjønt at når folk er over 50 klarer de ikke flytte seg, uten at det ligger vond vilje bak...
Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18928 Skrevet 9. juni 2018 Roar Strand ut med skade og blir intervjuet at Carina Olset: -Hva skjedde? -Tror jeg fikk en ribbeinsbrist - jeg hørte at det knakk. -Jeg har hørt at det er veldig vondt...? -Det blir vondere om ei uke... Men helt ufarlig. Det var dette med kuler og trøndere
Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18929 Skrevet 9. juni 2018 Hva vil du helst ha i umiddelbar nærhet når du sitter på balkongen med en bok - en guttegjeng på ca 12 som krangler kontinuerlig over bordtennisbordet, eller en uteservering som er full på mer enn en måte allerede i 19-tiden? Svaret er i teorien ingen av delene, i praksis begge. *heldig* Jeg ser jo fordelene med en litt mer kjølig og regnfull sommer...
Daria Skrevet 9. juni 2018 Forfatter #18930 Skrevet 9. juni 2018 Morsomt med omkampen: Aftenpostens spillerbørs - med bare et hint av sarkasmer...
Daria Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #18931 Skrevet 10. juni 2018 Nå er jeg kranglete på ris & ros igjen. Det kan være verdt å ta turen innom, det dukker opp mye rart om advarselpoeng, lagring av innlegg og IP-adresser og retten til å bli slettet - for ikke å si mangelen på akkurat det, Det slutter aldri å overraske meg (selv om jeg burde ha lært nå...) at uansett hvor mange nye eiere, admin og moderatorer KG får, er svarene man får i sånne tråder stadig like ubrukelige og uklare... 1
Daria Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #18932 Skrevet 10. juni 2018 I dag har jeg vandret i mørke ganger og bratte trapper på bakscenen på Det Norske, for å ende opp sittende på et høyt og gyngende stilas med dinglende bein, hodetelefoner og et godt tak rundt tverrstangen. Hvertfall til å begynne med, etterhvert lente jeg meg jo fram for å se bedre... En spesiell måte å se teater på.
Rosalie Skrevet 10. juni 2018 #18933 Skrevet 10. juni 2018 29 minutter siden, Daria skrev: I dag har jeg vandret i mørke ganger og bratte trapper på bakscenen på Det Norske, for å ende opp sittende på et høyt og gyngende stilas med dinglende bein, hodetelefoner og et godt tak rundt tverrstangen. Hvertfall til å begynne med, etterhvert lente jeg meg jo fram for å se bedre... En spesiell måte å se teater på. Var det bra? Har hatt mamma på besøk i helga. Fredag gikk vi masse i byen, dyppet tærne på Tjuvholmen og hun fikk shoppet litt. I går gikk vi en tur i nabolaget før vi slappet av før konsert i Operaen og mat på Olivia, og i dag vaset vi noen timer i Botanisk hage før jeg fikk satt henne på et tog hjemover. Finfin helg,men sliten i beina etter ca 45.000 skritt på 3 dager.
Rosalie Skrevet 10. juni 2018 #18934 Skrevet 10. juni 2018 6 timer siden, Daria skrev: Nå er jeg kranglete på ris & ros igjen. Det kan være verdt å ta turen innom, det dukker opp mye rart om advarselpoeng, lagring av innlegg og IP-adresser og retten til å bli slettet - for ikke å si mangelen på akkurat det, Det slutter aldri å overraske meg (selv om jeg burde ha lært nå...) at uansett hvor mange nye eiere, admin og moderatorer KG får, er svarene man får i sånne tråder stadig like ubrukelige og uklare... Har kommet ny moderator på Rampelyset, og vips er tråder ryddet på nytt og de fleste som er aktive i tråd(er) om blogger(e) har fått advarsler e.l. omtrent samtidig. Amazing...
Daria Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #18935 Skrevet 10. juni 2018 Det er jo et klart tegn på at det er reglene som er uklare - modereringen bør være noenlunde lik uansett hvilken moderator som står for dem. Men jeg har jo hevdet de siste ti årene at KG burde få seg proffe moderatorer som faktisk er ansatt og får betalt, et forum av denne størrelsen (og eid av et stort konsern) bør ikke baserer seg på frivillig arbeid.
Daria Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #18936 Skrevet 10. juni 2018 6 minutter siden, Rosalie skrev: Var det bra? Har hatt mamma på besøk i helga. Fredag gikk vi masse i byen, dyppet tærne på Tjuvholmen og hun fikk shoppet litt. I går gikk vi en tur i nabolaget før vi slappet av før konsert i Operaen og mat på Olivia, og i dag vaset vi noen timer i Botanisk hage før jeg fikk satt henne på et tog hjemover. Finfin helg,men sliten i beina etter ca 45.000 skritt på 3 dager. Veldig bra - tror aldri jeg har sett Julie Moe Sandø bedre. Men pussig i formen, med lyd på øret og hele scener som foregår ute av syne. Eidsvåg levde opp til forventningene?
Daria Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #18937 Skrevet 10. juni 2018 Imponerende mange av Brann-spillerne har faktisk lært seg teksten på Nystemten i år...
Rosalie Skrevet 10. juni 2018 #18938 Skrevet 10. juni 2018 Eidsvåg leverte, ja. Virkelig. Er vel ikke så ifte at det er allsang på ca halvparten av reportoaret av en forestilling på Hovedscenen på Operaen.
Rosalie Skrevet 10. juni 2018 #18939 Skrevet 10. juni 2018 4 minutter siden, Rosalie skrev: Eidsvåg leverte, ja. Virkelig. Er vel ikke så ifte at det er allsang på ca halvparten av reportoaret av en forestilling på Hovedscenen på Operaen. (Har på følelsen av at den beskrivelsen fikk Skravla til å rynke seriøst på nesa... )
Daria Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #18940 Skrevet 10. juni 2018 6 minutter siden, Rosalie skrev: Eidsvåg leverte, ja. Virkelig. Er vel ikke så ifte at det er allsang på ca halvparten av reportoaret av en forestilling på Hovedscenen på Operaen. ...og takk og lov for det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå