Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykken er at strømmen går. Lurer på hvor lenge det varer. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og hvor lang tid det tar å få alt opp og i gang igjen etterpå... Ble det en kort arbeidsdag?

Skrevet

Det tok 35 min uten strøm og 5 min på å få opp systemet. 

Skrevet

Jeg hadde egentlig forventet motsatt.... 

Skrevet

Bokklubben er generøse i år - mener å huske at bursdagsgavekortet pleier å være på 50kr, men i år er det 100. Mulig det avspelier hvor mye jeg har handlet der det siste året :plystre: 

Dessuten har jeg fått bursdagsmail fra finsk billettservice - mulig det er et tilbud der et sted, men det er i så fall utenfor min fatteevne :ler: 

Skrevet

Dagens ord: Analplugg-gnom :fnise: 

Litt overraskende at nederlenderne er så sarte, jeg synes ikke den var så provoserende. Har da sett verre ting... :filer: 

Skrevet

:gratulerer:  :bursdag: 

Jeg fikk også 100kr fra Bokklubben, selv om jeg ikke har kjøpt mer enn tre bøker det siste året. :P 

Skrevet

100 kroner holder jo faktisk til en bok (selv om sannsynligheten for at jeg bestiller flere når jeg først er igang jo er stor... ).

Mett og belåten etter fire retter samt te og petit fours på Tjuvholmen Sjømagasin. Vi var de første som kom og blant de siste som gikk - jeg er litt usikker på hvor tiden ble av, særlig den siste halvannen timen, men det var veldig hyggelig :jepp: 

Skrevet

Ukjente menneskers hemoroidebehandling. Ting jeg ikke trenger å høre om på banen... 

Skrevet

Dagens gravstein-tittel: Bankbokholder. Jeg måtte lese det et par ganger før det gikk opp for meg at mannen nok hadde vært bokholder i bank, ikke innehaver av sin egen bankbok... Dessuten kom jeg over graven til Mentz Schulerud og beundret omtanken lagt i fargevalgene i beplatningen på krigsminnesmerker og -graver. Blått og gult for Sverige, rødt, hvitt og blått for USA - og oransje for de nederlandske...

Skrevet

For en fantastisk tale. Hun snakker jo dessuten prikkfritt dansk - bare hakket mer tydelig enn de innfødte :fnise: 

Skrevet
33 minutter siden, Daria skrev:

For en fantastisk tale. Hun snakker jo dessuten prikkfritt dansk - bare hakket mer tydelig enn de innfødte :fnise: 

Wow!
:trist:

Jeg er tydeligvis mer lettrørt enn Mary....

Skrevet

Fy fader for en tale..... Jeg gjorde som kronprinsen og brukte lommetørklet flittig. Damn, she's good. :daane:

Skrevet

Godt det ikke bare er meg :ler: 

Skrevet

Pauseprat hos nrk:

-Tror du det blir ekstraomganger her også?
-La meg finne fram spåkulen min... Hvis det blir uavgjort, blir det jo det...

Jeg liker Lise Klaveness :ler:

Men jeg synes RBK bør ro i land sine ekstraomganger - å ryke ut av cupen bare dager etter å ha tapt i serien tar seg ikke ut...

Skrevet

Ikke det, nei. Jeg liker ikke straffekonk...

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Ikke det, nei. Jeg liker ikke straffekonk...

Enig, gitt!

Skrevet

Jadda! Liker ekstra godt at keeper blir helten i straffekonk

Skrevet

Og dagens syndebukk ble Odd-spilleren som bommet på lagets 7. straffe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...