Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Eneste befatning jeg hadde med CL-finalen, var å kjøre gubben og en kompis til i nærheten av Youngstorget. De måtte hoppe av ved benserten i rundkjøringa noen hundre meter nedenfor Mathallen. Ikke f om jeg kjørte nærmere sentrum med så mye (glad)fulle folk på vei fra grilling til fotballkamp. Selv satt jeg ute med lydbok og brus til over midnatt.

Endret av Rosalie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var heidundrande nachspiel i en naboleilighet til klokka var 6. Klokka 9 syntes noen foreldre det var greit å sende ungene ut for å spille bordtennis. Jeg hater dem alle...

Skrevet
13 minutter siden, Daria skrev:

Regn i vente

Dert høres i grunnen ganske deilig (og nødvendig) ut...

Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Litt kjøligere før neste helgs togtur hadde ikke vært så dumt. 

Skrevet

Jeg trenger ikke 30 grader, jeg er godt fornøyd med 22 (og balkongblomster som ikke må vannes daglig)...

Skrevet

Jepp. Med 22 kan jeg sitte på verandaen. Det funker ikke nå. 

Skrevet

Jeg har sagt det før - KG er utmerket prevensjon når det gjelder både barn og menn... I minst annenhver samlivstråd jeg er inne i er mitt første instinkt å spørre hvorfor i all verden de er sammen med dette mennesket...

Skrevet
3 timer siden, Skravla skrev:

Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Litt kjøligere før neste helgs togtur hadde ikke vært så dumt. 

Jeg klager ikke (så veldig), men det har vært vel lunt i helgen... Kan godt gå ned noen små grader før neste helg så jeg slipper å gå rundt svett hele dagen... :pls: På den annen side er det jo rene vannvidd å "klage" på dette været, er jo helt magisk! :sol:

Skrevet

Jeg syns det er helt herlig. Mensliter litt med å motivere meg til noe som helst firnuftig, da...

Skrevet
1 minutt siden, Rosalie skrev:

Jeg syns det er helt herlig. Mensliter litt med å motivere meg til noe som helst firnuftig, da...

Fikk støvsugd kl 21 i går kveld, ellers er det ikke mye som blir gjort her heller *sløv*

Skrevet (endret)

Yr ser ut til å mene at neste helg blir i samme kategori som denne. Ergo varm togtur for gjestene, obligatorisk is på brygga og ellers bare kose seg :jepp:

:sol:

Sitat fra lokalavisa, angående slutten av kommende uke:

Sitat

– Det kan faktisk bli enda varmere enn de dagene vi har hatt til nå. Det blir masse sol og varmt, og liten mulighet for byger.

Endret av Roadrunner
Skrevet

Da må du re opp i kjelleren.... :sol:

Skrevet
1 time siden, Skravla skrev:

Da må du re opp i kjelleren.... :sol:

Will do! :opplyser:

Skrevet

Toget er igrunnen det kjøligste stedet jeg oppholder meg for tiden - har de like god air conditioning på regionstogene som på lokaltoget burde det gå greit...

Skrevet

Fyttigrisen. Tap. Mot Brann. Feilsktig annulering. Bendtner skadet. Drittkamp.

Skrevet

Pinlig. Men Brann har jo vært imponerende så langt i år - ikke minst er det imponerende at bergenserne ikke har tatt av enda mer enn de har... :fnise: 

Skrevet

Takk og takk :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...