Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjelden vare - en sint Julie Andrews... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, Daria skrev:

Status 22.05: Seks lest, tre kjøpt. Nå begynner det å likne noe - 2x30 min på bussen til og fra Skravla i går holdt akkurat til å fullføre Ian McEwan. 

Status 23.05: Seks lest, ti kjøpt. Det hadde seg slik, at min nærmeste bruktbutikk, hvis eksistens jeg stort sett fornekter (den ligger inne i en bakgård og er derfor lett å overse)  hadde satt en stor lapp på sitt vanlige gateskilt: Boksalg 60 kr for en pose...

Skrevet

Dagens forøvrig har inneholdt store mengder syriner, en nysgjerrig and, en kopp te, en stykke gulrotkake, Henrik Wergeland (strålende framført av Grethe Ryen), en britisk sositetsskandale og støvbadende spurver. Isen utgikk fordi jeg ikke gadd vente på gutta som tydeligvis hadde tenkt å slå seg til foran isdisken en stund, men det er ennå tid...

Skrevet

Jeg skriver "Kongen" og snapchat foreslår umiddelbart "har mistet hodet". En republikaner-app?!

Skrevet (endret)

Britisk sosietetsskandale? Do tell!

Endret av Rosalie
Skrevet

Jo, du skjønner, jeg var på en liten helgetur nylig... :plystre:

:ler:

Alternativt holder jeg på med biografien om lady Jane Digby, som skandaløst bok ble skilt på grunn av en litt for åpenlys utroskapsaffære ( :gravid: ) med en østerrisk diplomatprins i 1824...

Skrevet
5 timer siden, Daria skrev:

Status 23.05: Seks lest, ti kjøpt. Det hadde seg slik, at min nærmeste bruktbutikk, hvis eksistens jeg stort sett fornekter (den ligger inne i en bakgård og er derfor lett å overse)  hadde satt en stor lapp på sitt vanlige gateskilt: Boksalg 60 kr for en pose...

Hadde jo vært for galt om du leste fler enn du kjøpte..m

Skrevet

Måneden er ikke over - det er fortsatt tid... :opplyser: 

Skrevet
19 minutter siden, Daria skrev:

Jo, du skjønner, jeg var på en liten helgetur nylig... :plystre:

:ler:

Alternativt holder jeg på med biografien om lady Jane Digby, som skandaløst bok ble skilt på grunn av en litt for åpenlys utroskapsaffære ( :gravid: ) med en østerrisk diplomatprins i 1824...

:rulle: 

Skrevet

Amerikansk fødselsprogram på TLC - selvfølgelig må man sensurere det bittelille kjønnsorganet til babyen i det han løftes ut av magen... :rolleyes: 

Skrevet

I dag har jeg altså bestilt meg tresko. Hatt lyst på i manfe år, men ikke riktig turt, da «alle» mener det er så harry. 

Skrevet

Er det så harry? :vetikke: Kommer kanskje an på hva slags - flere av de svenske merkene er da ganske populære, hvertfall i følge de fleste retro-hipster-vintage-miljøvern-feminist-bloggerne jeg følger derfra...

Skrevet

Forslag: Allment røykeforbud i en radius på 10 meter til et blomstrende syrintre...

Skrevet
8 timer siden, Daria skrev:

Er det så harry? :vetikke: Kommer kanskje an på hva slags - flere av de svenske merkene er da ganske populære, hvertfall i følge de fleste retro-hipster-vintage-miljøvern-feminist-bloggerne jeg følger derfra...

De er veldig retro-hipster-vintage, et av de populære svenske merkene. Er kanskje litt den hipstergreia jeg ikke er så stas. Andre mener at alt som likner på tresko er skikkelig Titanofestival...

Er fir øvrig disse: https://www.footway.no/petra-navy.html

Skrevet

Skal ikke disse ungene som har herjet ute i gata de siste par timene snart hjem og spise middag...?

Skrevet
8 minutter siden, Daria skrev:

Skal ikke disse ungene som har herjet ute i gata de siste par timene snart hjem og spise middag...?

Nei, de får ikke lov å komme hjem enda fordi de bråker så fælt.....

Skrevet

Åpenbart - de holder på ennå...

Skrevet

*i mimrehjørnet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...