Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Helsinki! :bolledeig::hoppendeglad: Next to Normal! :strix:

Utrolig hva litt youtube-surfing og et ikke-nødvendigvis-så-veldig-gjennomtenkt innlegg her kan føre til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg ikke å tenke for lenge -da kommer man lett på så mange gode grunner til å la det være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg ikke å tenke for lenge -da kommer man lett på så mange gode grunner til å la det være :fnise:

Jeg vet!! Jeg brukte samme taktikken når det var snakk om å kjøpe ny bil... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg når jeg var på shopping i dag. Er så mange fine Mummitroll ting i butikken, babytøy og tapet til barnerom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på deg når jeg var på shopping i dag. Er så mange fine Mummitroll ting i butikken, babytøy og tapet til barnerom ;)

Ikke bare barnerom vel.... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnerom? :jolie: *vet hvilket mummi-tapet jeg skal ha på soverommet når jeg engang får en leilighet jeg kan pusse opp som jeg vil*

Svigerinnen min har traumer fra første gang hun ble presentert for familien. Det ble spurt om hennes forhold til Mummitrollet (et helt vanlig spørsmål når nye partnere presenteres :fnise: )og lillebror annonserte at hun mente at Mummitrollet var for barn. Hun påstår at alle bare så på henne :ler: Jeg husker det ikke, men det gjør åpenbart hun :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars svigerinne... hun burde blitt advart om ar dere er en smule opphengt i mummi. :rulle:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukker.no annonserer i google reader: "Singel og attraktiv? Da er det sukker som gjelder!"

Singel og ikke fullt så attraktiv? You're on your own -våre tjenester er kun for de vakre og vellykkede... :roll:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...