Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ser i det minste ut til han er i ferd med å følge familiens bald spot-tradisjoner... :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldsomt så travelt de plutselig fikk det, da - noen oppdaget at de var litt sent ute?

Skrevet
6 minutter siden, Daria skrev:

Voldsomt så travelt de plutselig fikk det, da - noen oppdaget at de var litt sent ute?

Bruden er nervøs og måtte tisse.... Det tar litt tid i brudekjole. 

Skrevet

Camilla har ribbet minst én flamingo for den hatten der. Dronningen ser ut til å ha flådd en muppet for pynten på sin...

Skrevet
Akkurat nå, Skravla skrev:

Bruden er nervøs og måtte tisse.... Det tar litt tid i brudekjole. 

:hoho: 

Skrevet

Bruden mor er rørt allerede - dermed begynte jo mine tårekanaler å gjøre seg klare også...

Skrevet

Jeg føler meg ett med dronningen.... noe av garnet jeg har i babyteppet er i den fargen hun har på kåpen. :ler: 

Skrevet

Hertugen av Edinburg er en tøff faen.... Ikke så lenge siden han skiftet hofte eller kne eller noe vitalt for å kunne gå. 

Skrevet

Så utrolig vakker.... :gråte: 

Skrevet

Veldig klassisk og enkel kjole. Vakker, men neeeesten litt kjedelig (det samme gjelder buketten) - sløret og den bittelille tiaraen hever det.

Tårekanalene tro til i det øyeblikket Charles møtte bruden i mittgangen...

Åh, den salmen er nydelig :hjerte: 

Skrevet (endret)

Dert er alltid like festlig at bryllupsliturgien i den engelske kirke faktisk inneholder en mulighet for protest utenfra :fnise:

Oi, hele forsamlingen svarte også - det kan jeg ikke huske å ha sett før.

Endret av Daria
Skrevet

Tiaraen Meghan har på seg stammer fra dronning Mary og har ikke vært sett siden før hennes død i 1953.

Skrevet

Det hadde vel strengt tatt ikke vært nødvendig å opplyse om at pastoren er amerikaner... :fnise: 

Skrevet

Han kom nok som et lite sjokk på noen av de mer erkebritiske i forsamlingen. :ler: 

Skrevet

Tror det sitter en del i benkeradene der og lurer på hva som traff dem :ler: 

Skrevet

...og der kom selvfølgelig gospelkoret som må følge en sånn preken.

Skrevet

Godt de har droppet alle navnene..... det var jo der moren hans bommet. 

Skrevet

Hun snakker fort! Bryllupsløfter er ikke noe å dvele ved, åpenbart...

Skrevet

Er vel noen tonn med nerver med på å speede opp.... 

Skrevet

Fra twitter:

Sitat

Even her gown: it’s contemporary, simple, and elegant. Every other royal bride has gone very traditional. Meghan wears that dress, not the other way around.

Man ser vel hva man vil se - jeg kan ikke si jeg så noe voldsomt brudd med tradisjoner i den kjolen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...