Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Livet på en pinne, det var også en tittel.... Men Thomas G:son pleier jo å kunne dette med å skrive fengende MGP-låter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre med Daria seer-service enn å se selv. :danser:

Skrevet
1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Helt topp! 

Så lenge du får med detaljene slik at vi får en viss sammenheng, så er jeg strålende fornøyd. Som over, god beskrivelse av shorts, magetopp og høy hestehale :jepp:

Men enkelte er ganske ubeskrivelige - det er jo en del av konseptet. Han som akkurat kom på nå, for eksempel- Brokadevest, tversoversløyfe og minimalt med stemme. Sceneshow med dansende mat - inkludert en hummer. Må oppleves...

Skrevet

Kiki Danielson glitrer i lange frynser, men man må vel kunne si at stemmen ikke er hva den en gang var...

Skrevet
7 minutter siden, Daria skrev:

Livet på en pinne, det var også en tittel.... Men Thomas G:son pleier jo å kunne dette med å skrive fengende MGP-låter.

Mark Levengood kommenterer: Här hemma är det Livat på en Finne. :fnise: 

Skrevet

Norsk, rosa, maskert bidrag med enhjørningshorn. Må vi virkelig vedkjenne oss dette...?

Skrevet

Hun har 80-tallssaksofon og matchende dansere...

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Norsk, rosa, maskert bidrag med enhjørningshorn. Må vi virkelig vedkjenne oss dette...?

Enhjørningshorn og dansende hummer... :daane:

Skrevet

Som sagt, noen ting må bare oppleves... :fnise: 

Skrevet

Michael Jackson-wannabe med kveldens mest slitsomme bakgrunn - det ser mer ut som en video enn en live-opptreden. Timberlake-falsett og så mye lagt på elektronisk at det er vanskelig å få noe inntrykk av stemmen hans. Mitt tips er at denne går til finale...

Skrevet

Norska enhjørningen kom nest sist, da slipper vi å måtte assosieres mer med henne...

Skrevet

Er ikke KissCam litt umusikalsk nå i kjølvannet av #metoo...?

Skrevet

Yay, favoritten min med piano og hvit dress er første rett til finale :danse: Det er jo en sang det faktisk gikk an å høre på...

Skrevet
33 minutter siden, Daria skrev:

Michael Jackson-wannabe med kveldens mest slitsomme bakgrunn - det ser mer ut som en video enn en live-opptreden. Timberlake-falsett og så mye lagt på elektronisk at det er vanskelig å få noe inntrykk av stemmen hans. Mitt tips er at denne går til finale...

...og jeg fikk rett :filer:

Mannen med hummeren er ute...

Skrevet

Så hummeren og enhjørningen er ute mens Michael Jackson-wannabe er videre? 

Skrevet

Korrekt - det viste seg tross alt å være litt vett i svenskene...

Skrevet

Imponerende push-up på Henriette Steensrup *ser Gullfisken*

Skrevet

Gullfisken vinnes av en film om fjøsnissen som vil ha risengrynsgrøt med ekte meierismør. Jepp, norske verdier er i stor fare... :nisse: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...