Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rettelse:

Status 30.01: Syv kjøpt, fem seks lest (tre to + pågår).

Nå er jeg jo nesten i likevekt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har plugget en ledning i alle de rette hullene og skrudd på de riktige knappene - da er jeg alltid fornøyd med meg selv :nigo: TV-lyden går nå via anlegget, og tvens høyttaler kan fortsette å være så humørsyk den bare vil...

Skrevet

Jeg har hatt en nesten-i-nærheten-av-Kate-og-William-opplevelse - jeg så tilfeldigvis kortesjen kjøre forbi et kvartal unna :ler: Da var det et drøyt kvarter siden de skulle ha vært på Slottsplassen, så det var igrunnen helt greit at jeg droppet å gå opp dit for å se...

Skrevet

Ny måned, nye muligheter...

Status 02.02: En lest, ingen kjøpt.

Leste nettopp de siste sidene i Erika Fatlands reise langs den russiske grensen - veldig spennende :ac: 

Skrevet

-She's the kind of girl I'd ike to take on a submarine ride...

...sa Raj. Et utsagn som har fått så mye mørkere konnotasjoner etter ubåtsaken i Danmark...

Skrevet

Det er dags! :nordvesta: Bokas faste og tilfeldige leseres advares om at første delfinale i svenskenes melodifestival sparkes i gang i dette øyeblikk, og at det dermed må påregnes jevnlig påfyll av MGP-relaterte oppdateringer av høyst varierende relevans og underholdningsverdi. Varselet må anses som pågående og aktivt fram til den internasjonale finalen er avviklet i mai :opplyser: 

Skrevet

Programlederen er tydeligvis Sveriges svar på Atle Pettersen - nesten like pinlig, men tross alt med en anelse mer sjarm.

Skrevet

Kveldens første bare mage - dongerishorts, knyttet t-skjorte og høy hestehale, en 13-på.dusinet festlåt med det åpenbare navnet Patrick Swayze og dansere med rutete skjorter. Jepp, dette skriver virkelig 2018 - eller var det 1998...?

Skrevet

Gode Gud, programleder David deler Pettersens hang til skremmende stygge dresser. Hans greenroom-reporter er iført gullglitter-kappe og har helt klart merkelige kjensler for Steve...

Skrevet

En av bokas lesere takker for advarselen, men ser frem til detaljerte rapporter siden man ikke følger med selv. Mer interessant å lese dine skildringer :jepp:

Skrevet

Piano og glitterregn - det er nesten så jeg tilgir ham den hvite dressen... Brukbar sang også :jepp:

Prating med publikum - alltid pinlig...

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Roadrunner skrev:

En av bokas lesere takker for advarselen, men ser frem til detaljerte rapporter siden man ikke følger med selv. Mer interessant å lese dine skildringer :jepp:

Darias MGP-service: Jeg ser - så du slipper :ler: 

Endret av Daria
Skrevet

All the feels - jeg er skeptisk bare av tittelen... Kveldens andre bare mage, og første fletter som matcher antrekket...

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Darias MGP-servive: Jeg ser - så du slipper :ler: 

Helt topp! 

Så lenge du får med detaljene slik at vi får en viss sammenheng, så er jeg strålende fornøyd. Som over, god beskrivelse av shorts, magetopp og høy hestehale :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...