Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Årets første ex-talenshow'er har jeg jo faktisk hørt om - Alejandro Fuentes har gjenoppstått. Og synger på spansk... Skjønt, i motsetning til Guri Schanke (nei, Kåre Magnus, det er ikke så nytt som du tror...) har han jo en grunn til det.

Fjorårsvinneren returnerer også - fortsatt med hatt, fortsatt uten noe særlig utstråling...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, han virker som en fin og hyggelig fyr, men artistkarisma har han ikke akkurat overskudd av.

Skrevet

Stella Mwangi også - det er det store gjenbruksåret? Ryktene sier jo at Alexander Rybak også vaker i kulissene...

Skrevet

Kjekt med live-oppdatering når man sitter på jobb. Bra du tar ansvar, ass!

Skrevet

Jeg vil ha moren din / vil ha leppene hennes mot min kinn

Eh... um... *gammel snerpe*

Skrevet
Akkurat nå, Rosalie skrev:

Kjekt med live-oppdatering når man sitter på jobb. Bra du tar ansvar, ass!

Darias opplysningstjeneste tar ansvar, som alltid. Bare gled deg til OL... :fnise: 

Skrevet

-Æg e jo her på jorda for å spre glede...

Tror det ikke før jeg ser det...

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Darias opplysningstjeneste tar ansvar, som alltid. Bare gled deg til OL... :fnise: 

Da kan det jo hende vi kan synkronoppdatere! :ler: 

Skrevet

Ida Maria, faktisk - med det som umiddelbart høres ut som den mest typiske MGP-låta så langt... Europop-hyllest til den skandinaviske elskeren, intet mindre...

Skrevet

19 år gammel debutant, forfriskende ustylet og naturlig, og i stand til å svare på spørsmål. Tyder jo på at hun faktisk kan synge...

Skrevet
35 minutter siden, Roadrunner skrev:

Klag gjerne, så kanskje spetakkelet trekker til deg i stedet for å holde seg her :pls:

Det skiten der kan dere bare beholde i sør.... Kjenner ingen behov for mer snø her. Men hent gjerne det vi har..... :Nikke:

28 minutter siden, Daria skrev:

Bare ikke si noe til Skravla... :fnise: 

Ha.... 

Skrevet

Og der var Rybak, ja... Panelet brukte såpass mye tid i starten av sendingen på å spekulere i ryktene om at han skulle delta at det ble åpenbart at selvfølgelig skulle han det...

Skrevet
20 minutter siden, Daria skrev:

Per Gässle som låtskriver i norsk MGP? Svenskene ville ikke ha den...? :vetikke: *utviser stor selvkontroll og mener ingenting om artisten*

Men hvorfor vil vi ha den om den er vraket i Sverige. Svenskene har jo til dels bedre musikksmak enn oss og hvorfor skal vi da ha deres avlagte?

Skrevet

Fordi det er stas når utlendinger med kjente navn vil leke med oss? :vetikke: 

Skrevet

Konkluderer med at jeg kan mer MGP-trivia enn panelet :filer: (les: jeg visste en ting de ikke visste...)

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Konkluderer med at jeg kan mer MGP-trivia enn panelet :filer: (les: jeg visste en ting de ikke visste...)

:hoho: 

Skrevet

De er et håndplukket panel, jeg forventer at de skal ha svar, ikke spørsmål... Og det er virkelig ikke mange år siden en artist deltok i den internasjonale finalen to år på rad (Lena for Tyskland, 2010 og 2011), såpass oversikt burde de ha. De får tross alt betalt for dette...

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Ja...... Det var vel ikke noen stor nyhet... :ler: 

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

De er et håndplukket panel, jeg forventer at de skal ha svar, ikke spørsmål... Og det er virkelig ikke mange år siden en artist deltok i den internasjonale finalen to år på rad (Lena for Tyskland, 2010 og 2011), såpass oversikt burde de ha. De får tross alt betalt for dette...

Og de har visst at de skal i panelet og har hatt mulighet til å oppdatere seg. I motsetning til deg som har alt sånn unyttig i hjernebarken til en hver tid. :fnise:

Skrevet

Og OL-oppdateringer blir bra. Kan de evt. komme på sms så er det ikke så suspekte sider jeg leser på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...