Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Årsoppgaven fra Lånekassa har kommet - innen neste årsoppgave kommer er jeg gjeldsfri :danser: 

Wow! Ikke dårlig! Et par år igjen her, men det nærmer seg :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var nyutdannet var det jo eviglenge til lånet var nedbetalt - men plutselig var det 15 år senere og "Oi, ferdig allerede?"... :plystre: 

Skrevet

Vurderer om jeg i år skal føre liste ikke bare over bøkene jeg leser, men også bøkene jeg kjøper, Spørsmålet er jo om jeg egentlig vil vite... (Status 12.01: tre bøker kjøpt, to bøker lest) :ac: 

Skrevet

-Det søkes i Glomma, som er ei elv...

Politimannen har ikke den store tiltroen til kunnskapsnivået hos pressen...

Skrevet

Første, andre og fjerde - nå snakker vi! :danser::flagg: Og hvem som snek seg inn på tredje plass, en måned før OL? Firedobbel olympisk mester Simon Ammann - en mann med skumle planer...

Dette må vel forøvrig kunne kalles Stjernens hevn - på annen plass bak Tande i kvaliken i går, dytter Tande ned på andre med konkurransens siste hopp i dag... Tande så ut til å ta det pent - dobbelt seier = mangedobbel glede i hoppleiren :ler:

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor mange som stemte Venstre ved valget gjerne skulle ombestemt seg nå, I regjering med FrP, vi gratulerer med tap av både integritet og troverdighet...

Skrevet

Jeg stemte ikke venstre, men de lå høyt oppe på "hvem er du mest enig med" - spørringelr.  Og bare det å være enig i mye av politikken gir jo vond smak i munnen når de faktisk selger seg billig.

Skrevet

Jeg kan nok også være enig med Venstre i mye - de er jo gode på miljøvern, bl.a. (vern av LoSeVe er jo dagens gladmelding) - men det handler ikke bare om politiske saker, det handler også om verdier og enkelte viktige prinsipielle standpunkter. Det blir som med De Grønne - det er uaktuelt å stemme på et parti som ikke er klare på hvem de (ikke) vil samarbeide med.

Skrevet

*kommentar overflødig*

Skrevet

Fikk ånden over meg og fant ut at en liten kveldstur var på sin plass. Siden det hverken var aktuelt å skifte fra kort kjole/lang jakke/tights-sofaantrekket eller å fryse, ble løsningen knallblå michelinkvinne-boblekåpe (5 cm kortere enn strikkejakken) og gammelrosa fluffy leggvarmere, samt et gedigent fleeceskjerf. Det har jo sine fordeler med vintermørke... :fnise:

I'm too sexy for Milan
Too sexy for Milan, New York and Japan...

:sexy: 

Skrevet

Når engelskuttalen din er så alternativ at det tar tid å gjenkjenne Imagine...

Skrevet

Hvor blir det av snøen jeg er lovet...? :lete: 

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Hvor blir det av snøen jeg er lovet...? :lete: 

HER! :kjefte:

Det begynte med litt regn i natt som frøs på. Så litt mer regn i morgentimene som gradvis gikk over til sludd. Og nå snør det :sukk:

Vil ikke ha! :sno:

Godt vi har kommet til 20-tallet hva gjelder gjenværende dager til avreise :sol:

Skrevet

Feillevering, altså... *vurderer å sende klage*

Skrevet (endret)

Fra dag-tvs herligheter kan jeg melde om et helt vanvittig øyeblikk på Antiques Roadtrip - da en av deltagerne kjøpte et gammel kamera for £60 og det ble solgt på auksjon for £20 000! Ja, tjue tusen pund! :daane: Alt de får av overskudd i programmet går til en veldedig organisasjon, dette var nok litt over det de hadde forventet å få...

Endret av Daria
Skrevet
29 minutter siden, Daria skrev:

Feillevering, altså... *vurderer å sende klage*

Klag gjerne, så kanskje spetakkelet trekker til deg i stedet for å holde seg her :pls:

Skrevet

Bare ikke si noe til Skravla... :fnise: 

Skrevet

Per Gässle som låtskriver i norsk MGP? Svenskene ville ikke ha den...? :vetikke: *utviser stor selvkontroll og mener ingenting om artisten*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...