Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykken er en lilla fjærboa... :fnise: Eller hvordan legge tilrette for at din datter blir en åpen og tolerant dronning ved å la henne møte forskjellige typer mennesker så tidlig som mulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tømt en pose med adventte og en med julete og er på min tredje boks med pepperkaker - noe har jeg jo fått utrettet i desember... :kaffekopp: 

Skrevet
13 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har tømt en pose med adventte og en med julete og er på min tredje boks med pepperkaker - noe har jeg jo fått utrettet i desember... :kaffekopp: 

Trodde det var i dag. :ler:

Skrevet

Det hadde muligens vært litt i overkant... :ler: 

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Det hadde muligens vært litt i overkant... :ler: 

Teen hadde vært en ting, men tre bokser med pepperkaker....det kunne blitt litt mye på en dag. 

Skrevet

Riktignok snakker vi 50 gramsposer, men det blir fortsatt noen liter...

Har spist grøt (jeg fikk så plutselige lyster) og ser håndballfinale, der går visst mot sølv... Dessuten lurer jeg litt på hva man tenker npr man heter Solberg og velger å kalle ungen sin for Sanna - tro hvor ofte hun ble kalt Sana-sol i oppveksten...

Skrevet

Nordic tenors synger O helga natt på TV'n min.... :strix: 

Skrevet

For sent. 

Slo på tv når jeg kom hjem og da var Sylvia Gylver der. Og sønnen hennes rappet Juleevangeliet fra Klovner i kamp. Og så sang Nordic Tenors O helga natt.... Stemning. 

Skrevet (endret)

Fikk med meg siste verset. Men man har jo hørt dem live tidligere i desember...

Endret av Daria
Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Fikk med meg siste verset. Men man har jo hørt dem live tidligere i desember...

Nemlig. Og det er langt bedre. :Nikke: 

Skrevet

Dessuten har man jo yuotube... :fnise: 

Jeg synes fortsatt det er litt trist at de ikke har med seg Neumann Strings lenger...

Skrevet

Klippe du som brast for meg... :fnise: Mistenker at vi er i avdelingen for å ikke la fakta komme i veien for en god historie, men han er jo god på å fortelle. :ler: 

Skrevet

Jeg havnet ikke på Nordic tenors-kjøret nå.. Neida. 

Skrevet

15 forgotten niceties we should bring back

Jeg er selvfølgelig helt enig... Ikke minst denne:

Sitat

11. CLASSY CONVERSATION

“It is said that one can tell during a conversation that lasts not longer than a summer shower whether or not a man is cultivated,” explains one 1921 book of etiquette. “Often it does not take even so long, for a raucous tone of voice and grossly ungrammatical or vulgar expressions brand a man at once as beyond the pale of polite society.”

Skrevet (endret)

Which Witch på domkirkeorgelet - nå snakker vi julekonsert :ler: 

Endret av Daria
Skrevet

Espen Grjotheim gjør så godt han kan (og han kan som kjent på ganske høyt nivå), men You raise me up blir ikke helt den samme uten Josh...

Skrevet

Grorudpalme, oversize herrejakke, ingen bukser. Lekkert... Hun ser jo ut som om hun kommer rett fra et julebord som ble litt heftigere enn planlagt...?

Skrevet

Jeg henger litt etter - glemte programmet og startet det noen minutter senere. Jeg er midt i You raise me up, men kan tydelig vis glede meg til grorudpalme..... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...