Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Jeg synes eldre damer ikke burde ha lov til å annonsere ved lunsjbordet at "Skal man først ha en mann, bør han jo være litt hard." mens jeg drikker gløgg...

Jeg er en skitten liten pike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes eldre damer ikke burde ha lov til å annonsere ved lunsjbordet at "Skal man først ha en mann, bør han jo være litt hard." mens jeg drikker gløgg...

Jeg er en skitten liten pike.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal en stakker gjøre da -ikke nok med at damene på 60+ diskuterer James Bond, men det kommer sånne utsagn i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble noen egentlig overrasket?

Jeg skjønner ikke at det skal være så sjokkerende at også diplomater uttrykker seg litt mer udiplomatisk i interne sammenhenger enn de gjør offentlig. Vi er da alle både ufine, politisk ukorrekte og sleivete i formuleringene når vi stoler på de vi snakker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne fortalte meg om ett av sine barn som lærte seg bokstavsangen som treåring. Hver gang når barnet kom et stykke ut i sangen spurte hun etter hesten. Mammaen skjønte ingenting før barnet sa at det var jo en ku i sangen, så hvor ble det da av hesten...

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg vet hva som er inni :nigo:

Next to normal :strix::grine: Og 3-retters middag med laksecarpaccio, and og kake på Jeromes først, og mocha mud pie på Friday's etterpå. Samt godt selskap. Alt man trenger for en vellykket kveld :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er unektelig litt spesielt å se folk i lakk og lær blir pisket til blods på nrk... *har sett Trekant*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...