Skravla Skrevet 7. desember 2010 #1681 Del Skrevet 7. desember 2010 Ungen vil nok ikke lide under mangel på strikkeklær uansett Jeg bidrar heller med de riktige bøkene og den kulturelle dannelsen Om den ungen mangler strikkeklær, så er det en alvorlig feil et sted...... multiamputasjon eller noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 7. desember 2010 #1682 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja Så utrolig koselig med enda et tantebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2010 #1683 Del Skrevet 7. desember 2010 Tante Daria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2010 #1684 Del Skrevet 8. desember 2010 God morgen! <= varm te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #1685 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Det er så vakkert ute nå Hvit snø, tykke lag med rim på trær og ledninger, julelys og vinterblå himmel. Det gjør det nesten verdt kulda -særlig nå når underet har skjedd over natta og vi har varme radiatorer til og med på kontoret :dåne: Julete har jeg også, donert av noen kollegaer i sommer Endret 8. desember 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. desember 2010 #1686 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er vakkert i dag, selv om vi ikke har blå himmel her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #1687 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke her heller lenger -nå er det tåke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. desember 2010 #1688 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er så vakkert ute nå Hvit snø, tykke lag med rim på trær og ledninger, julelys og vinterblå himmel. Det gjør det nesten verdt kulda -særlig nå når underet har skjedd over natta og vi har varme radiatorer til og med på kontoret :dåne: Julete har jeg også, donert av noen kollegaer i sommer Jaaa! Med tåka, blir det enda mere rim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #1689 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Nakne menn skal lokke folk til Snåsa Jeg føler vel ikke at reiselysten (eller andre lyster) ble så veldig pirret... Og når vi først er inne på Adressa -hørt på P2 i dag tidlig :"Trondheimspolitiet advarer mot partydop i Adresseavisa" Nye, kreative bilag? Endret 9. desember 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #1690 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Men nå er det slik at i flerkulturelle Norge er det ikke lenger alle som blir født med ski på beina. Noen fødes faktisk med kølle og ball. Rundt regnet halve befolkningen, faktisk, i enhver kultur... *fant gammel Vårt land-artikkel om cricket* Endret 9. desember 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. desember 2010 #1691 Del Skrevet 9. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #1692 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvorfor får man ikke tilgang til facebookprofilen til folk når de sender venneforespørsel. så man faktisk kan se hvem de er før man eventuelt aksepterer forespørselen? Jeg har fått forespørsel fra en jeg ikke klarer å plassere -jeg kjenner igjen navnet og vi har felles kjente, men jeg husker ikke hvem hun er og det er bare bilder av unger på profilbildet. Og vil jeg egentlig være bekjent av å ha venner som er offentlig tilhenger av Unge mødre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. desember 2010 #1693 Del Skrevet 10. desember 2010 Enig!! Det er veldig teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #1694 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Fagottene *drømmer om en homse i rosa pysj på skinnfell* Santa Baby... Afternoon tea i vinterhagen på Bristol er heller ikke å forakte. Te i sølvkanne, sandwiches, scones og petit four på servise med gullkant, springvann og taffelmusikk fra flygelet -skikkelig luksusfølelse. Endret 11. desember 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. desember 2010 #1695 Del Skrevet 11. desember 2010 Santa Baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #1696 Del Skrevet 11. desember 2010 For når fagottene synger julen inn er det slett ikke på tradisjonelt vis. Riktignok startet forestillingen nokså tradisjonelt og rolig da solist Andreas Birger Johansen sang «The little drummer boy» akkompagnert av fagottenes eget kammerorkester mens resten av fagottene fylte scenen og fulgte opp med en klokkeklar fremføring av «Glade jul». Jeg vet ikke om tradisjonell er ordet jeg ville brukt om Little drummer boy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. desember 2010 #1697 Del Skrevet 11. desember 2010 Tradisjonelt kan det neppe kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. desember 2010 #1698 Del Skrevet 12. desember 2010 Hadde jammen vært morsomt å høre fagottene en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #1699 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg leser at Norden har fått sin første selvmordsbomber. Men hva med han her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. desember 2010 #1700 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg leser at Norden har fått sin første selvmordsbomber. Men hva med han her? Det var jo fra tiden før manns minne og derfor teller det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå