Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Ungen vil nok ikke lide under mangel på strikkeklær uansett :ler: Jeg bidrar heller med de riktige bøkene og den kulturelle dannelsen :nigo:

Om den ungen mangler strikkeklær, så er det en alvorlig feil et sted...... multiamputasjon eller noe.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så vakkert ute nå :hjerte: Hvit snø, tykke lag med rim på trær og ledninger, julelys og vinterblå himmel. Det gjør det nesten verdt kulda -særlig nå når underet har skjedd over natta og vi har varme radiatorer til og med på kontoret :dåne: Julete har jeg også, donert av noen kollegaer i sommer :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så vakkert ute nå :hjerte: Hvit snø, tykke lag med rim på trær og ledninger, julelys og vinterblå himmel. Det gjør det nesten verdt kulda -særlig nå når underet har skjedd over natta og vi har varme radiatorer til og med på kontoret :dåne: Julete har jeg også, donert av noen kollegaer i sommer :fnise:

Jaaa! :strix:

Med tåka, blir det enda mere rim. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakne menn skal lokke folk til Snåsa

Jeg føler vel ikke at reiselysten (eller andre lyster) ble så veldig pirret...

Og når vi først er inne på Adressa -hørt på P2 i dag tidlig :"Trondheimspolitiet advarer mot partydop i Adresseavisa" Nye, kreative bilag? :vetikke:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det slik at i flerkulturelle Norge er det ikke lenger alle som blir født med ski på beina. Noen fødes faktisk med kølle og ball.

Rundt regnet halve befolkningen, faktisk, i enhver kultur... :fnise:

*fant gammel Vårt land-artikkel om cricket*

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får man ikke tilgang til facebookprofilen til folk når de sender venneforespørsel. så man faktisk kan se hvem de er før man eventuelt aksepterer forespørselen? :sur: Jeg har fått forespørsel fra en jeg ikke klarer å plassere -jeg kjenner igjen navnet og vi har felles kjente, men jeg husker ikke hvem hun er og det er bare bilder av unger på profilbildet. Og vil jeg egentlig være bekjent av å ha venner som er offentlig tilhenger av Unge mødre? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fagottene :strix: *drømmer om en homse i rosa pysj på skinnfell* Santa Baby... :nissekonekyss:

Afternoon tea i vinterhagen på Bristol er heller ikke å forakte. Te i sølvkanne, sandwiches, scones og petit four på servise med gullkant, springvann og taffelmusikk fra flygelet -skikkelig luksusfølelse.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For når fagottene synger julen inn er det slett ikke på tradisjonelt vis. Riktignok startet forestillingen nokså tradisjonelt og rolig da solist Andreas Birger Johansen sang «The little drummer boy» akkompagnert av fagottenes eget kammerorkester mens resten av fagottene fylte scenen og fulgte opp med en klokkeklar fremføring av «Glade jul».

Jeg vet ikke om tradisjonell er ordet jeg ville brukt om Little drummer boy... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...