Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her veksles det mellom VM på NRK og Femundløpet på TV2. Så jeg slapp unna detaljene om hva Jansrud hoster opp. Men reporterne som dukket for flyene fikk jeg med meg. :ler:  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig. Veldig trist. :sad: 

Skrevet

Det renner på med spennende teaternyheter  i dag :hoppe: Det Norske har sluppet rollelisten til Book of Mormon - noen gjengangere, noen gjensyn jeg gleder meg til (Jonas Urstad vender tilbake :hoppendeglad: ) og noen helt ukjente - og Oslo Nye setter opp Closer med Nicolai Cleve Broch og Anders Danielsen Lie, som debuterer som teaterskuespiller. Jeg så stykket som avgangsforestilling på teaterhøgskolen for noen år siden, gleder meg til å se en full sceneoppsetning av det.

Skrevet
På 10.2.2017 den 20.31, Daria skrev:

Oooh, jeg (og resten av verden) får valentinsgave fra operaen i Helsinki - de direkteoverfører Carmen med svensketenoren som Don José :strix: 

Men snälla Daniel, dette immunforsvaret ditt begynner å irritere meg... :sukk: Et stykk syk svensketenor vandrer rundt på scenen i Helsinki og spiller Don José, mens en annen tenor står i kulissene og synger Don José. Nå er han riktignok alltid verdt å se på, og en over gjennomsnittet god skuespiller til å være operasanger, men det er jo enda mer verdt å faktisk høre ham synge :sur: Pluss for sabelen han stadig pusser på og vifter med, den gir meg mye freudiansk moro... :fnise: 

Skrevet

Jeg heter Rosalie og jeg er en arbeidsløs slamp. :Knegg: 

Etter harde forhandlinger de siste dagene kom vi frem til et sluttvederlag jeg faktisk er fornøyd med, så da slipper (tidligere) arbeidsgiver å møte meg i Arbeidsretten. 

Skrevet (endret)
13 timer siden, Rosalie skrev:

Etter harde forhandlinger de siste dagene kom vi frem til et sluttvederlag jeg faktisk er fornøyd med, så da slipper (tidligere) arbeidsgiver å møte meg i Arbeidsretten. 

Skal jeg gratulerer eller kondolere? Er vel uansett greit å slippe å ta det til retten.

Endret av Daria
Skrevet

Love Actually får mini-oppfølger.

Men vil jeg egentlig vite? Kan jeg ikke få leve i troen på at alle fikk sitt happily ever after og være fornøyd med det? Dessuten vil jo Alan Rickman mangle... :grine: 

Skrevet (endret)

I år vil jeg feire nyttårsaften på the Met :opplyser: Tosca, med Jonas Kauffmann som Cavaradossi og Bryn Terfel som Scarpia... *famler etter viften*

Endret av Daria
Skrevet
18 timer siden, Daria skrev:

Love Actually får mini-oppfølger.

Men vil jeg egentlig vite? Kan jeg ikke få leve i troen på at alle fikk sitt happily ever after og være fornøyd med det? Dessuten vil jo Alan Rickman mangle... :grine: 

Vet egentlig ikke om jeg vil ha en fortsettelse jeg heller, spesielt ikke uten Alan Rickman :hjerte:

Skrevet

Se, Skravla - Bailey vant! :romeo::ler: Men jeg vet ikke om sang-løftet fortsatt gjelder - kanskje jeg får sette opptak på vm-kveld for sikkerhets skyld... :fnise: 

Skrevet

Jeg så det. Og kommentatorene nevnte gitar og sang i kveld så jeg tror det står ved lag. Jeg har satt på opptak. 

Satt jo her og hylte da han nærmet seg mål. 

Skrevet

Jeg har vært på møte i dag, så jeg kom hjem i det alt var over og så det på twitter. Men der seg man hva vi er opptatt av - lov oss en syngende mann med gitar, og lojaliteten til de norske utøverne forsvinner på et øyeblikk :ler: 

Skrevet
På 14.2.2017 den 21.13, Rosalie skrev:

Grei løsning det da. Alltid greit å slippe rettsprosesser. 

Skrevet
På 15.2.2017 den 10.56, Daria skrev:

Skal jeg gratulerer eller kondolere? Er vel uansett greit å slippe å ta det til retten.

3 timer siden, Skravla skrev:

Grei løsning det da. Alltid greit å slippe rettsprosesser. 

Siste arbeidsdag i går, i dag har jeg vært helt amøbe. 

Lønn ut oktober gir meg pusterom, så nå skal jeg ha en måned ferie. Digg å begynne den med dametur til helgen. 

Skrevet
11 timer siden, Rosalie skrev:

Siste arbeidsdag i går, i dag har jeg vært helt amøbe. 

Lønn ut oktober gir meg pusterom, så nå skal jeg ha en måned ferie. Digg å begynne den med dametur til helgen. 

Høres ut som du har fått en grei sluttavtale da. Kos deg på dametur. Og bruk de ferieukene godt til hvile og aktiviteter som gir deg overskudd. :klemmer: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...