Daria Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #15641 Skrevet 25. januar 2017 Føler meg aldri så sexy som når jeg oppdager matrester mellom puppene. I dag: Pepperkake
Rosalie Skrevet 25. januar 2017 #15642 Skrevet 25. januar 2017 2 timer siden, Daria skrev: Føler meg aldri så sexy som når jeg oppdager matrester mellom puppene. I dag: Pepperkake Håper papperkakerestene ikke har vært der siden jul!
Daria Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #15643 Skrevet 26. januar 2017 Den var dagsfersk (hverfall plasseringen, kaken i seg selv kan vel ikke sies å vær det) Men jeg kan berolige med at jeg var smulefri og nydusjet og velstelt og presentabel da jeg plutselig sto ansikt til ansikt med kongeparet utenfor teateret i går kveld. Vi så sivilt politi og svarte biler og skjønte at det far fintfolk i farta, og sto omtrent en meter unna da de kom ut av døren. Ingen bevæpnede vakter, ingen sperringer, ingen som ba oss trekke unna eller holdt noen synlig kontroll på folk, de bare vandret rolig bort til bilen og ble stående på fortauet og prate med teatersjefen. Det er sånne ting som minner meg på hvor usannsynlig heldige vi er som bor i et så trygt og avslappet samfunn. Og hadde jeg tatt et lite skritt fram og sagt noe til dronningen (jeg hadde litt lyst...), kanskje strukket fram en hånd for å hilse, ville det neppe skjedd noe annet enn hun hadde svart, det ville ikke vært noen vakter som hev seg fram i tro på at jeg hadde skumle hensikter. Det sies jo at når de er på Nationaltheatret går de gjerne hjem etterpå...
Daria Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #15644 Skrevet 27. januar 2017 (endret) Mormonerkirken i Sverige planlegger å dele ut Mormons bok utenfor teateret - og har kjøpt annonseplass i programmet. Jeg har sansen for den reaksjonen - så mye bedre enn å bli fornærmede og krenkede og stille opp for å protestere. i det hele tatt har vel kirken over hele verden tatt musikalen med mye selvironi og stor takhøyde, de tåler helt fint å bli harselert med og benytter heller anledningen til å sikre seg litt ekstra PR. Sitat – Vi ska ha kampanj på vår hemsida och Facebooksida. Och köpt annonsplats i programbladet, tre sidor faktiskt: ”Boken är alltid bättre”, ”Nu har du sett musikalen, dags att se boken”. Så har man öven gjort i New York och London. Vi är en global kyrka. Det er jo faktisk genialt Endret 27. januar 2017 av Daria
Skravla Skrevet 27. januar 2017 #15645 Skrevet 27. januar 2017 Det er jo fantastisk. Liker at en kirke faktisk ser humoristisk på dette og bruker det til egen fordel.
Skravla Skrevet 27. januar 2017 #15646 Skrevet 27. januar 2017 Her er det en feriedag i dag, men jeg får neppe gjort alt jeg hadde planlagt. Kroppen er ikke helt i form i dag så selv om hjernen har store planer så tror jeg den blir overstyrt.
Rosalie Skrevet 27. januar 2017 #15647 Skrevet 27. januar 2017 Superkult! I dag skal jeg på date med mannen i mitt liv. Vi skal på Kafe Løve og spise før vi skal se "Kan nokon gripe inn". Så dersom noen av dere er i strøket mellom 17.30 og 20, kan dere få hilse på mysteriet av en mann jeg har.
Skravla Skrevet 27. januar 2017 #15648 Skrevet 27. januar 2017 7 minutter siden, Rosalie skrev: Superkult! I dag skal jeg på date med mannen i mitt liv. Vi skal på Kafe Løve og spise før vi skal se "Kan nokon gripe inn". Så dersom noen av dere er i strøket mellom 17.30 og 20, kan dere få hilse på mysteriet av en mann jeg har. Han har jeg jo hilst på allerede...... (så sant du ikke har byttet han i de siste da )
Daria Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #15649 Skrevet 27. januar 2017 Å fyttirakkern! En løper gikk så heftig rundt i utforbakken at jeg hylte og holdt meg for øynene, men han var faktisk på beina igjen med en gang og kjører ned til mål. Det så stygt ut - og han kjenner det nok i morgen...
Daria Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #15650 Skrevet 27. januar 2017 Uff, det gikk en til - og han blir liggende og hyle. Tidligere i rennet har en løper blitt hentet ut med helikopter - det er tydeligvis et sånt renn og en sånn løype.
Daria Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #15651 Skrevet 27. januar 2017 -Han treffer veldig mye av terrenget nå... Hva er alternativet? At han flyr gjennom luften og trosser tyngdekraften...?
Rosalie Skrevet 27. januar 2017 #15652 Skrevet 27. januar 2017 2 timer siden, Skravla skrev: Han har jeg jo hilst på allerede...... (så sant du ikke har byttet han i de siste da ) Skulle tatt seg ut!
Daria Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #15653 Skrevet 27. januar 2017 Forandring fryder, har jeg hørt...?
Daria Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #15654 Skrevet 27. januar 2017 Skøytekommentatorene til nrk er seg sitt ansvar bevisst og holder oss oppdatert ikke bare på rundetider og plasseringer, men også endringer i løpernes ansiktsbehåring og musikken i skøytehallen - Bananarama i en rocka tysk variant, om noen skulle lure...
Rosalie Skrevet 27. januar 2017 #15655 Skrevet 27. januar 2017 55 minutter siden, Daria skrev: Forandring fryder, har jeg hørt...? Oppdra enda en? Neitakk!
Skravla Skrevet 28. januar 2017 #15657 Skrevet 28. januar 2017 Rosalie, hvordan var stykket? Eller var du for opptatt av daten til å legge merke til det?
Skravla Skrevet 28. januar 2017 #15658 Skrevet 28. januar 2017 Her står Spellemannsprisen på. Har hørt om noen av artistene, men det meste er ukjent. Spilles ikke mye av det på P1 eller P1+...
Daria Skrevet 28. januar 2017 Forfatter #15659 Skrevet 28. januar 2017 Jeg vurderte Spellemannsprisen, men det blir fort litt mye Mona Riise for meg... Dessuten byr Eurosport på veltrente menn i glitrende trikoter og TVNorge på Orlando Bloom og Johnny Depp (igjen - de sender da Pirates annenhver måned - minst?).
Skravla Skrevet 28. januar 2017 #15660 Skrevet 28. januar 2017 Jeg slo av tv'n jeg og fant noe historiske program på youtube.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå