Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er viktig å ikke overanstrenge seg :Nikke: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen? Vi snakker jo nesten ettermiddag her! :opplyser:

Hilsen "vekkerklokke 05:45" :natti:

Skrevet

Alt er relativt :fnise: Men det er vel på tide å komme seg ut av pysjen snart...

Skrevet

På vei tilbake til sivilisasjonen! :yvonne:

Kommer svar på teatermail i morra. 

Skrevet

Observasjoner av mine medmennesker de siste 24 timer:

*Damen som hadde tatt på seg brodder for å bevege seg på bare sentrumsfortau. Ja, temperaturen har såvidt krøpet under frysepunktet i dag, men det var virkelig ikke den minste antydning til å være glatt. Jeg gikk i DrM, så på det området kan jeg uttale meg med stor sikkerhet.

*Typisk norsk (har skjønt at det er det store debatt-temaet denne jula) er at hvis du ser noen som bærer på et par ski, er det helt innafor å stoppe og slå av en prat om føre og løypeforhold.

*Hun foran meg i køen på Kiwi kjøpte seks store begre med cottage cheese. Enten var hun full av gode intensjoner for det nye året, eller så skulle hun lage noe ytterst tvilsomt...

*Følgende samtale fant åpenbart sted hos noen i gpr formiddag:
-Vi skal ikke ta oss en tur i sentrum i dag, da? Salgsstart og greier.
-God idé, jeg kunne tenkt meg en tur innom GlasMagasinet. 
-Skal vi ta med sparkesyklene?
-Ja, og bikkja.

:murvegg:

Selv gjør jeg selvfølgelig aldri noe som irriterer, overrasker eller på noen måte legger merke til av mine omgivelser. Ikke hoppet jeg nettopp i sofaen da mobilen ga fra seg en ny og tidligere uhørt varselmelding for å fortelle meg at noe hadde skjedd på twitter, heller... :plystre: 

Skrevet
30 minutter siden, Rosalie skrev:

På vei tilbake til sivilisasjonen! :yvonne:

Og er skikkelig lei deg for det. ja? :fnise: 

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Og er skikkelig lei deg for det. ja? :fnise: 

Forferdelige greier. :riste: 

Åååå, er nesten ekstatisk her jeg sitter i bil nedover Østerdalen. Gjett hvem som skal til SENTRUM i morra? Kjøre t-bane, på romjulsalg (uten sparkesykkel og kjøter), drikke kjøpekaffe i ta-med-kopp, se på alle de ukjente menneskene???  :danser: 

Skrevet
28 minutter siden, Rosalie skrev:

Forferdelige greier. :riste: 

Åååå, er nesten ekstatisk her jeg sitter i bil nedover Østerdalen. Gjett hvem som skal til SENTRUM i morra? Kjøre t-bane, på romjulsalg (uten sparkesykkel og kjøter), drikke kjøpekaffe i ta-med-kopp, se på alle de ukjente menneskene???  :danser: 

Kan ikke si annet enn at jeg kjenner igjen følelsen ja..... :fnise: 

Skrevet

Å høre Brian Cox si Titan - og automatisk tenke "Tossing Ewoks into a lake of fart"

mvh "skadet"

Skrevet

Nest etter Thomas Gjertsen som eselet i Shrek må valget av Dagfinn Lyngbø som Sid i Istid være den beste avgjørelsen som er tatt i norsk tegnefilm-stemmegivning. Når du ser det er det jo åpenbart - selvfølgelig er et hyperaktivt dovendyr bergenser... :fnise: 

Skrevet

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det...

Fort gjort å gå litt i surr i disse planløse ferietider... :fnise: Men i dag er det torsdag og teaterdag, det er jeg nesten helt sikker på :jepp: Kan jo ikke gå en hel romjul uten å ta en tur på Det Norske - først middag, så Eidsvåg, Tindberg og Jesus. Før det burde jeg ta oppvasken, det skal vel være overkommelig å rekke på de seks timene før jeg må dra...

Oi, det ble litt av aketur på Innerhofer - sånn går det går man går overende høyt oppe i alpinbakken. Så ut som om det gikk noenlunde bra - han lo litt oppgitt der han satt på rumpa i målområdet...

I natt drømte jeg at jeg var sammen med masse elever og en kollega på en buss som ble kapret av en mann med kniv. Kanskje ikke drøm skal fortelle kollegaen om, hun skal tross alt på tur med en gjeng elever og sikkert kjøre en del buss om bare noen uker... :fnise: Etterpå drømte jeg om Josh Groban, så da var tydeligvis underbevisstheten i godt humør igjen :ler: 

Skrevet

-I don't look 35.

..sa damen i Ultimate shopper. Og det har hun forsåvidt rett i - jeg trodde hun var 40 :filer: Men det er mulig det ikke var helt det hun mente...

• Liker 1
Skrevet

Siden jeg ikke fikk sett Påfuglen før jul, skal jeg få med meg den i dag. Så vi skal jammen i samme huset i dag, gitt. Stikker bortom og hilser på etter at mitt stykke er ferdig. 

Skrevet

Dette har vært den store spisedagen. Kusinebrunsj og familiemiidag og en jevn strøm av kaker, marsipan og sjokolade både, mellom og etterpå, Det har også vært dagen hvor ting går istykker ved berøring, et dosete her og en dørlås der...

Skrevet

Denne er så fantastisk - enhver nerdekrangel burde ha en kongelig dommer :fnise: 

Skrevet

-Det er vanskelig å si noe om optimal høyde for en hopper - det kommer an på hvor man er lang...

Mhm. If you say so, Johan Remmen Evenesen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...