Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 28.11.2016 den 10.50, Daria skrev:

Hvordan kan det ha seg at jeg, når jeg kjøper poser med 16 stk (det står på pakken...) halvstekte rundstykker og konsekvent steker to hver gang, plutselig har tre igjen? For annen gang i høst? Blir jeg snytt, eller får jeg et bonusstykke? :vetikke:

Et av livets store bittesmå mysterier...

17 stk i dagens pose :opplyser: Spenning og drama i hverdagen :fnise: Dessuten er kåpene levert til rensing og telageret har fått påfyll - årets julete er i hus (i tillegg til aprikoste og karamellte, siden jeg først var i gang...).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Hun er nesten på skuddhold - bokstavelig talt...

Skytevitser i skiskyting er et område hvor man skal trå svært forsiktig - der har jo noen gått på en smell (pun not intended) før...

Skrevet

Jeg trodde lynsjakk var at man spilte med færre brikker? :klo: Det er den varianten jeg har lært...

Skrevet

...holder på med en bonde der nede...

Også kjent som avsluttende episode i Jakten på kjærligheten? Nei?

Det skal sjakken ha - den gir uendelige muligheter for oss som liker dårlige ordspill og -vitser :ler: 

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Jeg trodde lynsjakk var at man spilte med færre brikker? :klo: Det er den varianten jeg har lært...

Ah, dette er hurtig-sjakk - lynsjakk er neste ekstraomgang. I see... eller ikke...

Skrevet

Det sies det er desember? :klo: Jeg er ikke helt overbevist, men fant fram Skomakergata for sikkerhets skyld...

Skrevet

Åh, Alan Rickman... :trist: *zappet innom Harry Potter* Siden jeg bare har lest bøkene på engelsk har jeg fortrengt de fleste norske oversettelsene, men med norsk teksting dukker de jo opp. Og alvorlig talt, hva hadde egentlig godeste Høverstad i glasset da han syntes at en god oversettelse av the golden snitch er den gyldne snoppen? Trodde dette skulle være en barnebok og -film...?

Skrevet

To svibler og en liten julestjerne er innkjøpt, og eskene med pynt hentet opp fra kjelleren. Det skal jules om ikkje så brått... :tre: 

Skrevet (endret)

-Vart røret så varmt at du itj klart å hold ti længer?

Jeg fikk et plutselig tenåringsflashback av å se på The julekalender, selv om pappas vanligste metode når han syntes jeg hadde snakket litt for lenge i telefonen var å stille seg utenfor døra og kakle... :fnise: I avdelingen for ting dagens ungdommer aldri vil skjønne... :mobil: 

Endret av Daria
Skrevet

-Du har sett henne på Allsang på grensen og Skal vi danse.

Nei, Atle Pettersen, du vet faktisk ikke hvilke tv-programmer jeg ser på...

Skrevet

Rein Alexander, når du sitter der gråhåret og sier at du har vokst opp med Anita Skorgan som din store helt, sier du i praksis at hun er gammel...

Skrevet

Men hallo, Oliver skal ha MGP-tempo, den er ikke en trist og treg og følsom kjærlighetssorg-ballade. Vi er på diskoteket og danser, for svarte!

Skrevet
8 minutter siden, Daria skrev:

Men hallo, Oliver skal ha MGP-tempo, den er ikke en trist og treg og følsom kjærlighetssorg-ballade. Vi er på diskoteket og danser, for svarte!

Det gjorde fysisk vondt å høre den versjonen der... 

Skrevet

Det ble jo bare helt feil på alle nivåer... La heller fagottkoret demonstrere hvordan det skal gjøres.:

Skrevet

Kveldens Nytt på nytt minner meg på at jeg har savnet Knut Nærum - og at jeg ikke har savnet Linn Skåber... Det var en god løsning for alle parter at hun gikk tilbake til teateret, hun er mye bedre der.

Skrevet

Frank Kjosås er billig og enkel i drift , fastlår regissør Magnussen, Ja da, så... :rulle: 

Skrevet

Du har fått med deg et utvalg gamle travere på en fredag? 

Skrevet

Med Jon Almaas' siste Nytt på nytt og mormoner-wannabe'ene Magnussen, Kjosås og Olsen på Senikveld ble det visst sånn... Men jeg droppet Skavlan og så dagens episode av Skomakergata i stedet. Også en gammel traver, forsåvidt... :fnise: 

Skrevet

Jeg har vært på pub til pub runde jeg. Ble visst ikke til at vi bare skilte lag etter teateret. Skulle bare ta en øl/vin......... Og nå skal jeg nok legge meg. :skaal: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...