Daria Skrevet 21. november 2016 Forfatter #15221 Skrevet 21. november 2016 Ooh... Jeg har bare belgisk sjokolade-bailey's, men det er kanskje ikke noe problem...?
Daria Skrevet 21. november 2016 Forfatter #15222 Skrevet 21. november 2016 Ferdig med akt I av Hamilton - kan jeg få en sånn bok om If/Then også - og alle andre musikaler, egentlig? *nerde-lykke* I tillegg til hele tilblivelseshistorien og all teksten er det intervjuer med skuespillere, scenograf, koreograf, ansvarlige for kostymer og rekvisitter - all man trenger å vite...
Skravla Skrevet 21. november 2016 #15223 Skrevet 21. november 2016 9 minutter siden, Daria skrev: Ooh... Jeg har bare belgisk sjokolade-bailey's, men det er kanskje ikke noe problem...? Går sikkert helt fint.
Daria Skrevet 22. november 2016 Forfatter #15224 Skrevet 22. november 2016 Jeg tviler ikke på at Kristoffer Joners engasjement er ektefølt, men troverdigheten hans har jo fått seg en trøkk. God sak, godt budskap, gode intensjoner - men man må være ærlig om hvem som er avsender. På en måte skjønner jeg at folk føler seg lurt, selv om vi får anta at de fleste har vett nok til å ikke støtte en sak de ikke er enige i selv om en kjendis ber dem om det. De får ta det som en oppvekker og en leksjon i selvstendig tenkning.
Daria Skrevet 23. november 2016 Forfatter #15225 Skrevet 23. november 2016 To legetimer og et jobbmøte så langt denne uka - travle dager, de siste par månedene tatt i betraktning... Gårsdagens testing inkluderte bl.a. å ligge på ryggen med bind for øynene mens jeg fikk sprutet vekselvis kaldt og varmt vann i ørene - man skal oppleve mye... Konklusjonen ble at legen har ombestemt seg - det er visst krystallsyke likevel. Er sykemeldt fram til jul, så er planen å begynne å jobbe redusert på nyåret. I mellomtiden har jeg et utvalg hjemmeøvelser å kose meg med, stående ordre om å gå tur hver dag og generelt være mest mulig i aktivitet, samt en avtale om en hode-MR sånn for sikkerhets skyld. Dessuten har jeg etter besøket på jobb i dag den nyeste boka i Brobygger-serien til Jan Guillou
Rosalie Skrevet 23. november 2016 #15226 Skrevet 23. november 2016 Du skulle jo blitt filmet når du lå der og fikk vasket ørene. Jevåg har blitt nedbemannet i dag. På fullstendig sviktende grunnlag. Så nå blir det arbeidsrett. Blir interessant...
Daria Skrevet 23. november 2016 Forfatter #15227 Skrevet 23. november 2016 Ai, så kjipt. Fullt og umiddelbart?
Skravla Skrevet 23. november 2016 #15228 Skrevet 23. november 2016 2 timer siden, Rosalie skrev: Du skulle jo blitt filmet når du lå der og fikk vasket ørene. Jevåg har blitt nedbemannet i dag. På fullstendig sviktende grunnlag. Så nå blir det arbeidsrett. Blir interessant... Oi da... hva har skjedd?
Rosalie Skrevet 23. november 2016 #15229 Skrevet 23. november 2016 Ja, nei, det er jo denne oljebransjen. I kombinasjon med en sjef som virkelig bli kvitt meg. Så da benyttet hun anledningen siden det uansett skulle sies opp over 10'stk. Bare så synd at de ikke har fulgt de punktene de selv har satt opp i min sak. Klønete...
Daria Skrevet 23. november 2016 Forfatter #15230 Skrevet 23. november 2016 Det er i sånne tilfeller det er så verdt det å være fagorganisert.
Rosalie Skrevet 23. november 2016 #15231 Skrevet 23. november 2016 Oh, yes. Jeg skjønner ikke at folk tør å ikke være det...
Daria Skrevet 23. november 2016 Forfatter #15232 Skrevet 23. november 2016 (endret) Ikke jeg heller - det er litt som å ikke ha forsikring. Plutselig trenger du det, og da er det for sent... Endret 23. november 2016 av Daria
Roadrunner Skrevet 24. november 2016 #15233 Skrevet 24. november 2016 Fortsatt god bedring! Håper øvelsene gir ytterligere bedring og at formen fortsatt stiger (sakte men sikkert).
Daria Skrevet 24. november 2016 Forfatter #15234 Skrevet 24. november 2016 Engelsk nettradio betyr engelske nyheter: -Prince Harry has realeased baby... *setter teen i halsen* Det er jo bare uker siden det ble offisielt kjent at han har ny kjæreste - dette gikk da raskt, og i en svært urojal rekkefølge?! ...turtles back into the wild... Åh. Litt skuffa...
Skravla Skrevet 24. november 2016 #15235 Skrevet 24. november 2016 1 time siden, Daria skrev: Engelsk nettradio betyr engelske nyheter: -Prince Harry has realeased baby... *setter teen i halsen* Det er jo bare uker siden det ble offisielt kjent at han har ny kjæreste - dette gikk da raskt, og i en svært urojal rekkefølge?! ...turtles back into the wild... Åh. Litt skuffa... Flirer litt annonnseringen Realeased baby.... om kjæresten virkelig ventet barn. 1
Skravla Skrevet 24. november 2016 #15236 Skrevet 24. november 2016 Lang dag på jobb i dag. Hele 4 timer. Men vi har hatt langt avdelingsmøte og det var slitsomt. Vurderer å hvile litt under dynen. Ingen planer for ettermiddagen og kvelden så "pleie forkjølelse" er vel greit det.
Daria Skrevet 24. november 2016 Forfatter #15237 Skrevet 24. november 2016 Du får kompensere med en ekstra kort dag i morgen - sikkert bra for forkjølelsen også. Jeg har både vært på kafé med en venninne og i konserthuset i dag - og sovet på dagtid for første gang på mange uker. Det har tross alt vært en krevende uke. Forvrig kan jeg melde at dagens anfall av assosiasjonsvirus gjorde at jeg hørte hint av Egil Monn-Iversen hos Dvorak, og at damen ved siden av meg åpenbart var imponert av min evne til å lese med folk rundt meg.
Daria Skrevet 24. november 2016 Forfatter #15238 Skrevet 24. november 2016 How in the world of sweet bell peppers = Hvordan i Helsfyr Det er stadig utfordrende å skulle tekste BBCs humorshow Men jeg er enig med Jon Richardson at uansett språk kan man lure på hvordan Britney har endt opp med musikkpriser - She's a triumph of auto-tune...
Daria Skrevet 25. november 2016 Forfatter #15239 Skrevet 25. november 2016 Droppet planene om å kikke litt på julegaver i dag da jeg kom på at det er black friday - definitivt en ikke-shopping-dag. En tur i matbutikken måtte jeg uansett, men apoteket får vente til en annen dag - selv der hang det jo store black friday-plakater...
Daria Skrevet 25. november 2016 Forfatter #15240 Skrevet 25. november 2016 -This is more Coco Chan-hell... Jeg trenger en bitchy homse i mitt liv, ikke bare på tv...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå