Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Facebook mener at jeg skal feire at jeg har vært venn med lillebror i 9 år. Fordi det øyeblikket da vi ble fb-venner var så avgjørende i vårt 30-årige søskenforhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, også uten langtur, a, gett! Bestill til meg, også. Min kalender er nemlig helt tom. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig dypt imponert over Mikko Kokslien - kombinertløpere går sjelden lengre renn enn 10 km, og han stiller på - og fullfører - femmila i langrenns-NM. Så litt sliten ut på slutten, men det er vel lov... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Mikko, hvor lenge var dette gøy?

-I 35 kilometer.[...] På slutten så jeg stjerner...

Men gjøre det igjen? Javisst. Syke mannen... :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1.4.2016 at 10.38, Daria skrev:

Forøvrig gjetter jeg at det dummeste han har gjort var å si at Beretninger om beskyttelse skulle få et bind 2... :ler: 

Jeg hadde rett :rulle:

Menn jeg merker meg at han ikke helt kategorisk avviser at det kan komme en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den glade enke, bikubekveld med 40-tallsmusikk, balkongkonsert med sopran Vigdis Unsgård og den splitter nye sci-fi operaen Elysium - en helt grei kulturhelg... Middag i operaen ble det også tid til, og en skikkelig lat søndag med bok (den siste til Liv Køltzow) og fotball.

Man burde vel starte årets mangdagstursesong i dag - nå som snøen er borte og lyset er tilbake finnes det egentlig ingen unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare nevne at jeg ikke tok en Annie denne gangen og kan derfor nevne temaer dere har vært innom i fleng:

  • Sid fra Istid
  • Håkon Håkonsen
  • Boyband som skla være zombier
  • Ung Chris O'Donnell
  • Hele natten i teateret - helt ærlig, det høres slitsomt ut! :sovne:
  • Ung Torbjørn Harr. :hjerter_rundt::hjerter:
  • Selvangivelsen - Jeg fikk selv restskatt på 77 kr. Det synes jeg var godt beregnet! :nigo:
  • Offentlig avstraffelse, eventuelt at alle bare kjøper seg togbillett, først som sist.

*stolt*

 

Det sier vel mest om hvor effektiv jeg har vært på jobb i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Har vi vært innom alle disse temaene? :klo:

Og jeg som trodde jeg leste her inne ganske så jevnlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert - det må ha vært noen sider :ler: Og det minnet meg på at jeg ennå ikke har sjekket selvangivelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok flere emner jeg ikke fikk med. Men ja, jeg leste noen sider for å si det slik. Jeg har jo vært utestengt i lang tid. Dvs jeg har ikke kunne sjekke KG i arb.tiden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over Anton Bergh-egg på halv pris i går :nigo: Både dragé-egg og de mystiske lakrismandel-eggene. Jammen godt jeg kjøpte to poser (av hver) med det samme :sikle: 

Dessuten så jeg en film - på pcen. Det har vel knapt nok skjedd før, men jeg var i dårlig form og dro hjem tidlig fra jobb, så da kunne jeg jo teste filmtjenesten vi abonnerer på på jobben. Ettersom det er jeg som betaler for og promoterer den, kan det jo være lurt å teste den også... Himmelfall var igrunnen ganske fin, med en purung Kristoffer Joner og Jon Bleiklie Devik fra tiden før årene begynte å sette sitt preg på både hårfarge og -feste :fnise: Men der som i De gales hus lurer jeg litt på om det virkelig er så enkelt å prøve å ta livet av seg på psykiatriske institusjoner. Det skurrer jo litt når en kronisk suicidal pasient i fred og ro kan låse seg inne på doen og enkelt ta ned og knuse speilet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Jerle skrev:

Det var nok flere emner jeg ikke fikk med. Men ja, jeg leste noen sider for å si det slik. Jeg har jo vært utestengt i lang tid. Dvs jeg har ikke kunne sjekke KG i arb.tiden. :sjenert:

Da var det jo heldig for deg at her er enhver side full av interessante, leseverdige og nyttige innlegg og observasjoner (samt en bonus-tenor i ny og ne), og praktisk talt blottet for fjas og unødvendigheter :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf. Jeg trodde jeg hadde bestilt manuset til 20 000 sider fra nasjonalbiblioteket - det viste seg da det kom at jeg hadde bestilt programmet fra forestillingen. Ikke helt det samme - dessuten har jeg jo det. Men den som leter skal finne, så nå tror jeg at det kommer :danser: Har sett før at NB har teatermanus, men de pleier å være merket Ikke til hjemlån. Det har tydeligvis endret seg, hvertfall for en del. Next to normal-manuset er ikke blant dem ( :sukk: ) , men Das Boot er nå i min besittelse. ikke det mest praktiske formatet, dog - innbundet A4...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Daria skrev:

Da var det jo heldig for deg at her er enhver side full av interessante, leseverdige og nyttige innlegg og observasjoner (samt en bonus-tenor i ny og ne), og praktisk talt blottet for fjas og unødvendigheter :Nikke: 

Ja ellers hadde jeg jo ikke giddet å lese alt.

(Dessuten har det med hvilken jobb jeg gjør om dagen, nå har jeg feks eget kontor, noe jeg sjeldent har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag hadde jeg hvor-lenge-har-jeg-egentlig-sovet-opplevelse igjen... Sovnet på toget på vei hjem drøyt ti minutter fra Oslo S, og solen skinte. Da jeg våknet sto vi på stasjonen og vannet rant over vinduene. Det regnet fortsatt da jeg kom ut på National, men det var i ferd med å lette, og innen jeg var ferdig på Fretex skinte sola igjen. Men vannet rant i strie strømmer i gatene, det må jo ha vært et skikkelig skybrudd :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plasket skikkelig ned. Jeg rakk akkurat inn før det aller verste kom, men var passe våt ja. Det var jo sol når jeg gikk fra jobb så paraplyen er igjen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...