Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Daria skrev:

Vi må ta en prat med herr Ulfsby og sette opp en 10-årsplan...

Jepps! Tittelen teaterkonsulent lyder helt greit, kjenner jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke minst er det en tittel som kan romme det meste etter ønske og behov :jepp: Repertoar, casting, oversettelse, research - alt man måtte se det nødvendig å ha fingrene borti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daria skrev:

Ikke minst er det en tittel som kan romme det meste etter ønske og behov :jepp: Repertoar, casting, oversettelse, research - alt man måtte se det nødvendig å ha fingrene borti...

Så definitivt! Smart du, frøken gull! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Daria skrev:

:sol:
:kaffekopp:

:sjokolade:

*savner bok-smileyen*

:nigo:

Omtrent dagen min også. 

Ettersom jeg ikke hadde noe solkrem i hus - må få kjøpt ny, så har jeg vandret litt ut og inn for å unngå å bli solbrent. 

 

Det henger klær og tørker i solen og jeg sulle ønske resten av påsken blir sånn, men det ser dårlig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte grave fram solkremen i dag, kjente at sola begynte å ta skikkelig. Litt påskefregner hører jo med...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget ung Chris O'Donnell i Stekte grønne tomater på nrk1 :hjerte: Snart skal han treffe toget.... :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't like children. They are needy, moody and messy..... 

 

I find those things charming... 

 

:strix: 

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Eg likar ikkje ungar. Dei er grådige, bråkete og lunefulle.

-Veit du, eg fall for dei eigenskapane ein gong...

:fnise:

Det er litt lenge til 8.april... Lurer på om Kjellaug/Ronaldo/Myrthel Olivia har skiftet navn igjen, sånn apropos å ikke like ungar :fnise:

Men den norske oversettelsen har snytt meg for vers i flere av favorittsangene mine. :jolie: Ikke at det er noe savn for handlingen og betydningens del - men det kunne vært mer...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt splittet Skulle gjerne hatt denne på norsk, men vil jo ikke at noen gjør opptak.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan filme den ordentlig selv, til internt bruk, og så kan noen tilfeldigvis lekke den på nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Daria skrev:

De kan filme den ordentlig selv, til internt bruk, og så kan noen tilfeldigvis lekke den på nett...

Kjempeidé! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gribbene i Istid synger fra Oliver! :fnise:

-Den var jo litt catchy... sa Sid det bergenske hva-han-nå-er (pungrotte?) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi Skravla nevnte at det finnes, måtte jeg jo ut på nettet og finne de amerikanske reaksjonene på Lukas og David snuggling...

Sitat

Imagine the original Lucas & David doing this!!!!

Men altså, hvis den første uskyldige lille nesten-ikke-et-kyss-engang-kosinga fordrer intet mindre enn fire utropstegn, lurer jeg litt på hvordan de stakkars uskyldige amerikanerne ville taklet den råklininga det har utviklet seg til nå. Nesten synd man ikke har et klipp å vise dem :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...