Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og der kom det rensende regnet, ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiril Eckhoff! :flagg::danser: Om det mot formodning (de svenske kommentatorene er hvertfall overbevist om at det går veien, og de er tross alt litt mer edruelige enn de norske :fnise: ) ikke holder til gull, er det uansett et helt fantastisk løp. Fikk frysninger da hun satte den siste serien.

*tørker diskret et par tårer - rørt vet jeg ingenting om*

Skrevet

Vi vandrer vel forbi omtrent midt i alt...... 

Skrevet

-Tiril Eckhoff er verdensmester. Jeg vurderer å bare bli sittende i boksen og gjenta den setningen til vi skal på sending i morgen...

:rulle:

Skrevet (endret)

Hmmm... Ikke lenge før jeg skal på teater gitt... kanskje få kledd seg litt skikkelig....

Endret av Skravla
Skrevet

Hyggelig å løpe på dere! 

Skrevet

Pussig at de to gangene vi har tilfeldig gått på hverandre i år har vært akkurat der :fnise: Regner med at annen akt heller ikke hadde tapt seg siden sist?

Skrevet (endret)

Snørr, tårer, smil og latter. Akkurat slik det skal være. ;) 

Endret av Rosalie
Skrevet

Kan du (som har ordbok) oversette denne og sjekke om vi har vært over alt...... 

Skrevet

Måns Z går Vasaloppet i dag. Så han nettopp på tv. 

Skrevet
1 time siden, Skravla skrev:

Kan du (som har ordbok) oversette denne og sjekke om vi har vært over alt...... 

Du ser for deg et sommerprosjekt? :fnise: Søkte litt og fant teksten, så da er det jo håp...

36 minutter siden, Skravla skrev:

Måns Z går Vasaloppet i dag. Så han nettopp på tv. 

Jeg vet, det har vært behørig varslet i sosiale medier i ukesvis :ler:

Skrevet

Sov nesten til 10 i dag, sånn går det når man ikke får rotet seg i seng før nærmere 01.30... Ingen konkrete planer før i ettermiddag, da venter familiemiddag og Benny Borg (nei, ikke samtidig...)

I går hadde jeg min scenedebut på Det Norske :filer: Veldig uventet og ufrivillig :fnise:

Skrevet

Bjøro Håland som i enorm hvit cowboyhatt flørtet og slang kyss til damene på første rad mens han sang I love Norwegian country - det er litt forståelig at jeg holdt på å stryke med av (nokså) tilbaketrengt latter...?

Skrevet

Mandag nå igjen :Gjesp: En ganske så snøfylt sådan, nok en gang er jeg lykkelig over mine høye vinterstøvler (og at jeg har vett til å faktisk ta dem på, det er jo mer enn jeg kan si for ganske mange andre jeg ser...). If/Then på øret på toget, selv i halvsøvne fniser jeg fortsatt av Best worst mistake. Fredag... :strix:  

Plan for dagen: Komme gjennom den. Ikke så ambisiøs, med andre ord :fnise: Kjøpe litt blomster på vei hjem, kanskje...

Skrevet

Jeg har en vannblemme under foten! Bare sånn til opplysning, jeg følte for å meddele verden min plage...

Skrevet

Har fått spam-mail fra kontaktsøkende kvinne:

Looking for a man that like to cuddle, have fun,  going places. But I think that the main quality is a gravity.

Hvem drømmer vel ikke om en mann med en tyngdekraft... :fnise: 

Skrevet

Byttet en av de fem små pærene i lysekronen min og har tydeligvis kjøpt litt for mange watt ( i tillegg til at overgangen fra vanlig glødetråd til halogen sikkert gjør sitt) - stua føles flombelyst. Tror jeg skal kjøpe ny pære i morgen...

Skrevet
11 timer siden, Daria skrev:

Mmmmint :nigo:

Skjønner at den nye mintsjokoladen smakte godt. :ler:  Her skal den testes til påske. :sikle: 

Skrevet

Det var litt lenge til påske... Da skal jeg jo dessuten teste de nye lakris-mandeleggene fra Anton Bergh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...