Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tiril Eckhoff! :flagg::danser: Om det mot formodning (de svenske kommentatorene er hvertfall overbevist om at det går veien, og de er tross alt litt mer edruelige enn de norske :fnise: ) ikke holder til gull, er det uansett et helt fantastisk løp. Fikk frysninger da hun satte den siste serien.

*tørker diskret et par tårer - rørt vet jeg ingenting om*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Tiril Eckhoff er verdensmester. Jeg vurderer å bare bli sittende i boksen og gjenta den setningen til vi skal på sending i morgen...

:rulle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ikke lenge før jeg skal på teater gitt... kanskje få kledd seg litt skikkelig....

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pussig at de to gangene vi har tilfeldig gått på hverandre i år har vært akkurat der :fnise: Regner med at annen akt heller ikke hadde tapt seg siden sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snørr, tårer, smil og latter. Akkurat slik det skal være. ;) 

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kan du (som har ordbok) oversette denne og sjekke om vi har vært over alt...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skravla skrev:

 

 

Kan du (som har ordbok) oversette denne og sjekke om vi har vært over alt...... 

Du ser for deg et sommerprosjekt? :fnise: Søkte litt og fant teksten, så da er det jo håp...

36 minutter siden, Skravla skrev:

Måns Z går Vasaloppet i dag. Så han nettopp på tv. 

Jeg vet, det har vært behørig varslet i sosiale medier i ukesvis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov nesten til 10 i dag, sånn går det når man ikke får rotet seg i seng før nærmere 01.30... Ingen konkrete planer før i ettermiddag, da venter familiemiddag og Benny Borg (nei, ikke samtidig...)

I går hadde jeg min scenedebut på Det Norske :filer: Veldig uventet og ufrivillig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjøro Håland som i enorm hvit cowboyhatt flørtet og slang kyss til damene på første rad mens han sang I love Norwegian country - det er litt forståelig at jeg holdt på å stryke med av (nokså) tilbaketrengt latter...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag nå igjen :Gjesp: En ganske så snøfylt sådan, nok en gang er jeg lykkelig over mine høye vinterstøvler (og at jeg har vett til å faktisk ta dem på, det er jo mer enn jeg kan si for ganske mange andre jeg ser...). If/Then på øret på toget, selv i halvsøvne fniser jeg fortsatt av Best worst mistake. Fredag... :strix:  

Plan for dagen: Komme gjennom den. Ikke så ambisiøs, med andre ord :fnise: Kjøpe litt blomster på vei hjem, kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en vannblemme under foten! Bare sånn til opplysning, jeg følte for å meddele verden min plage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått spam-mail fra kontaktsøkende kvinne:

Looking for a man that like to cuddle, have fun,  going places. But I think that the main quality is a gravity.

Hvem drømmer vel ikke om en mann med en tyngdekraft... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Byttet en av de fem små pærene i lysekronen min og har tydeligvis kjøpt litt for mange watt ( i tillegg til at overgangen fra vanlig glødetråd til halogen sikkert gjør sitt) - stua føles flombelyst. Tror jeg skal kjøpe ny pære i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Daria skrev:

Mmmmint :nigo:

Skjønner at den nye mintsjokoladen smakte godt. :ler:  Her skal den testes til påske. :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt lenge til påske... Da skal jeg jo dessuten teste de nye lakris-mandeleggene fra Anton Bergh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...