Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Terningkast 6 i Dagbladet. Det var nesten enda sterkere i går -det sier mye om dybden og styrken i stykket. Men de som hadde med seg barn under ti kan neppe ha lest noe om det på forhånd...

Skrevet

Ja, det er ikke akkurat barneteater!

Skrevet

Gleder meg sånn til å se det stykket. :hoppe:

Skrevet

Nå vet ikke jeg mye om hundeoppdragelse, men når man på sin morgentur har stoppet midt på gangveien for litt sludring over hagegjerdet og hunden plutselig røsker i båndet og bjeffer som besatt mot en tilfeldig forbipasserende en halv meter unna, vil det ikke da være naturlig å irettesette hunden, ikke bare si "Ja, ja, jeg vet du liker å bjeffe på folk" og fortsette sludringa? Godt mulig den bare var leken/nysgjerrig(kontaktsøkende/mannevond/stryk det som ikke passer, men som hundeskeptisk tilfeldig forbipasserende er ikke det opplagt for meg, snarere tvert imot...

Skrevet

Enkelte hundeeiere burde ikke hatt lov til å ha hund.

Skrevet

Jeg hadde i alle fall puttet på et "beklager" til den forbipasserende...

Skrevet

6-åring klippet navlestrengen på lillesøster

Jeg lurer litt på hvilke traumer en 6 år gammel gutt kan få av å oppleve moren i fødsel... Nå hadde visst dette vært en enkelt og grei fødsel, men det vet man jo ikke på forhånd -den sjansen tror jeg ikke jeg ville tatt.

Litt av et navn lillesøster fikk, forøvrig *klør i alle fordommer*

Skrevet

Men det er da viktig at ungdommen blir opplyst...

Skrevet

Haha, minner meg om da lensmann gikk ut i lokalavisa der jeg kommer fra med bekymring over at det var så mye fleinsopp på kirkegården - bildet var av han med fleinsopp i hånda. Plutselig ble det veldig mye ungdom som lå på kne på kirkegården. Og det var ikke for å luke! :hoho:

Skrevet

Mystisk... Kan ikke si jeg la merke til det på fredag heller, til tross for at jeg hadde tanken litt i bakhodet. Jaja, det kommer jo nye sjanser -nå vet jeg hvor jeg skal følge med :jepp:

Skrevet

Vi som ikke har mann og barn holder oss bedre -ingen som sliter på oss :fnise:

At ikke noen fortalte meg det det for 30 år siden :sjokkert:

Skrevet

Mystisk... Kan ikke si jeg la merke til det på fredag heller, til tross for at jeg hadde tanken litt i bakhodet. Jaja, det kommer jo nye sjanser -nå vet jeg hvor jeg skal følge med :jepp:

Kanskje de ikke har klart å fange opp den detaljen i den norske versjonen? Litt dumt, egentlig... (Og nå snakker vi teaterdiskusjon på nanonivå, faktisk...)

Skrevet (endret)

Bloglines legges ned :grine: Akkurat når jeg feirer 5 års avhenginghet vakkert vennskap, så må jeg finne meg en ny rss-leser... :sukk:

Endret av Daria
Skrevet

God helg :klemmer:

Takk :) Så langt har den slett ikke vært så verst -konsert i går, Skravla på overnatting og nå sløving og pusling i heimen.

Skrevet

Bloglines legges ned :grine: Akkurat når jeg feirer 5 års avhenginghet vakkert vennskap, så må jeg finne meg en ny rss-leser... :sukk:

Det så jeg også. :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...