loffen Skrevet 3. september 2010 #1301 Del Skrevet 3. september 2010 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. september 2010 #1302 Del Skrevet 4. september 2010 Koste seg i går, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. september 2010 Forfatter #1303 Del Skrevet 4. september 2010 Terningkast 6 i Dagbladet. Det var nesten enda sterkere i går -det sier mye om dybden og styrken i stykket. Men de som hadde med seg barn under ti kan neppe ha lest noe om det på forhånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. september 2010 #1304 Del Skrevet 4. september 2010 Ja, det er ikke akkurat barneteater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2010 #1305 Del Skrevet 5. september 2010 Gleder meg sånn til å se det stykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1306 Del Skrevet 6. september 2010 Nå vet ikke jeg mye om hundeoppdragelse, men når man på sin morgentur har stoppet midt på gangveien for litt sludring over hagegjerdet og hunden plutselig røsker i båndet og bjeffer som besatt mot en tilfeldig forbipasserende en halv meter unna, vil det ikke da være naturlig å irettesette hunden, ikke bare si "Ja, ja, jeg vet du liker å bjeffe på folk" og fortsette sludringa? Godt mulig den bare var leken/nysgjerrig(kontaktsøkende/mannevond/stryk det som ikke passer, men som hundeskeptisk tilfeldig forbipasserende er ikke det opplagt for meg, snarere tvert imot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. september 2010 #1307 Del Skrevet 6. september 2010 Enkelte hundeeiere burde ikke hatt lov til å ha hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 6. september 2010 #1308 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg hadde i alle fall puttet på et "beklager" til den forbipasserende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1309 Del Skrevet 7. september 2010 6-åring klippet navlestrengen på lillesøster Jeg lurer litt på hvilke traumer en 6 år gammel gutt kan få av å oppleve moren i fødsel... Nå hadde visst dette vært en enkelt og grei fødsel, men det vet man jo ikke på forhånd -den sjansen tror jeg ikke jeg ville tatt. Litt av et navn lillesøster fikk, forøvrig *klør i alle fordommer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1310 Del Skrevet 7. september 2010 Ungdom ruser seg på lovlig urt -og det blir sikkert ikke færre av dem etter Dagbladets forbrukerjournalistikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2010 #1311 Del Skrevet 7. september 2010 Men det er da viktig at ungdommen blir opplyst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. september 2010 #1312 Del Skrevet 7. september 2010 Haha, minner meg om da lensmann gikk ut i lokalavisa der jeg kommer fra med bekymring over at det var så mye fleinsopp på kirkegården - bildet var av han med fleinsopp i hånda. Plutselig ble det veldig mye ungdom som lå på kne på kirkegården. Og det var ikke for å luke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. september 2010 #1313 Del Skrevet 8. september 2010 I denne sangen sies faktisk navnet på sønnen helt på slutten: http://www.youtube.com/watch?v=fkUvKrcKbyA Apropå samtale etter prøveframsyninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. september 2010 Forfatter #1314 Del Skrevet 8. september 2010 Mystisk... Kan ikke si jeg la merke til det på fredag heller, til tross for at jeg hadde tanken litt i bakhodet. Jaja, det kommer jo nye sjanser -nå vet jeg hvor jeg skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. september 2010 #1315 Del Skrevet 8. september 2010 Vi som ikke har mann og barn holder oss bedre -ingen som sliter på oss At ikke noen fortalte meg det det for 30 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. september 2010 #1316 Del Skrevet 8. september 2010 Mystisk... Kan ikke si jeg la merke til det på fredag heller, til tross for at jeg hadde tanken litt i bakhodet. Jaja, det kommer jo nye sjanser -nå vet jeg hvor jeg skal følge med Kanskje de ikke har klart å fange opp den detaljen i den norske versjonen? Litt dumt, egentlig... (Og nå snakker vi teaterdiskusjon på nanonivå, faktisk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 11. september 2010 #1317 Del Skrevet 11. september 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. september 2010 Forfatter #1318 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Bloglines legges ned Akkurat når jeg feirer 5 års avhenginghet vakkert vennskap, så må jeg finne meg en ny rss-leser... Endret 11. september 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. september 2010 Forfatter #1319 Del Skrevet 11. september 2010 God helg Takk Så langt har den slett ikke vært så verst -konsert i går, Skravla på overnatting og nå sløving og pusling i heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. september 2010 #1320 Del Skrevet 11. september 2010 Bloglines legges ned Akkurat når jeg feirer 5 års avhenginghet vakkert vennskap, så må jeg finne meg en ny rss-leser... Det så jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå