Daria Skrevet 13. november 2015 Forfatter #12881 Skrevet 13. november 2015 Fredag Konsert i kveld, og så en helt blank og planløs helg.Kom hjem fra teater i går kveld og ble møtt av ville brøl fra etasjen over - tror det var omtrent da Norge visstnok ble snytt for straffe. Det kom flere da Helland satte ballen i tverrliggern rett før slutt - jeg delte jo deres frustrasjon, men det var litt underholdende likevel Forøvrig føler jeg meg litt snytt når jeg fornøyd benker meg for å se 8 out of 10 cats - som til det er basert på det akutelle nyhetsbildet - og oppdager at BBC når de skal lansere det i Norden har valgt å begynne med ti år game episoder...
Daria Skrevet 13. november 2015 Forfatter #12882 Skrevet 13. november 2015 Love hurtsFørste gang jeg har sett noen nytte av sånne interiørbokstaver...
Skravla Skrevet 13. november 2015 #12883 Skrevet 13. november 2015 Fredag Konsert i kveld, og så en helt blank og planløs helg.Kom hjem fra teater i går kveld og ble møtt av ville brøl fra etasjen over - tror det var omtrent da Norge visstnok ble snytt for straffe. Det kom flere da Helland satte ballen i tverrliggern rett før slutt - jeg delte jo deres frustrasjon, men det var litt underholdende likevel Forøvrig føler jeg meg litt snytt når jeg fornøyd benker meg for å se 8 out of 10 cats - som til det er basert på det akutelle nyhetsbildet - og oppdager at BBC når de skal lansere det i Norden har valgt å begynne med ti år game episoder... Man ser det litt på reklamen...... mange kjente var veeeeeeeeeeeelig unge.
Skravla Skrevet 13. november 2015 #12884 Skrevet 13. november 2015 (endret) Love hurtsFørste gang jeg har sett noen nytte av sånne interiørbokstaver... Endret 13. november 2015 av Skravla
Daria Skrevet 13. november 2015 Forfatter #12885 Skrevet 13. november 2015 Tror jeg har økedøgn i dag... Var så sulten at jeg måtte ta en skive fra matpakka allerede for en time siden, og nå har jeg vært i kantina og kjøpt en Go'morgen-yoghurt for å holde ut til lunsj. Eventuelt er det bare det at jeg de siste ti dagene har gått på piller som har gjort meg nærmest konstant kvalm med dertil redusert matlyst - nå er kuren over og kvalmen borte, så kroppen føler at den har litt å ta igjen
Skravla Skrevet 13. november 2015 #12886 Skrevet 13. november 2015 Selvfølgelig. Dette er dagen de rydder (les: blåser) løv i gaten utenfor... Gjett hva vaktmester driver med i dag........
Daria Skrevet 13. november 2015 Forfatter #12887 Skrevet 13. november 2015 Selvfølgelig. Hvorfor skulle det være annerledes for deg...?
Skravla Skrevet 13. november 2015 #12888 Skrevet 13. november 2015 Nei, men håpet mitt var at jeg kunne sitte på verandaen litt til....
Daria Skrevet 14. november 2015 Forfatter #12889 Skrevet 14. november 2015 Herregud, fikk med meg alt som skjer i Paris først nå. 120 døde, det er jo helt ufattelig.
Sauen Shaun Skrevet 14. november 2015 #12890 Skrevet 14. november 2015 Jeg skjønte ikke noe da jeg sto opp litt over 7 i dag. Slo på radioen på veg til badet og fikk de forferdelige nyhetene. Helt grusomt.
Skravla Skrevet 14. november 2015 #12891 Skrevet 14. november 2015 Herregud, fikk med meg alt som skjer i Paris først nå. 120 døde, det er jo helt ufattelig.Jeg fikk det helt tilfeldig med meg i går kveld og ble sittende oppe litt for lenge. Så et par episoder av en serie og skulle sjekke facebook så noen kommentarer der og måtte sjekke videre. Dette er bare for jævlig og man ønsker seg en verden hvor ingen tenker på å gjøre sånn.
Daria Skrevet 16. november 2015 Forfatter #12893 Skrevet 16. november 2015 Å politisere sorg Svaret er at det er ikke forskjell på folk. Det er forskjell på vår nærhet til folk. Lidelse, urettferdighet, tap av menneskeliv opprører oss. Uansett hvem vi er og hvor vi kommer fra. Men jo nærmere oss lidelsen er, dess større er sorgen. Det er jo så enkelt.Vi reagerer ikke sterkere på Paris enn på Beirut fordi vi mener at franske liv er mer verdt, det er fordi det treffer oss nærmere. Mange av oss har vært der, vi har et forhold til byen, det kunne vært oss eller noen vi kjenner. Det er en helt menneskelig reaksjon.Forøvrig - terrorbomben i Beirut ble dekket i norske medier på fredag. Jeg kan ikke huske å ha sett noen - heller ikke de som hyler opp om forskjellsbehandling og at det bare er hvite mennesker som teller - kommentere det i sosiale medier da. Det ble først viktig da det kunne brukes til å score politiske poeng. 1
Daria Skrevet 19. november 2015 Forfatter #12894 Skrevet 19. november 2015 Som så ofte før tok jeg toget fra en årstid til en annen - hjemme var det tørt og bart, det var det definitivt ikke da jeg kom fram. Fløyelsstøvler er ikke det mest åpenbaret valget til snøvær, men det kunne vært verre - de har i det minste skikkelig såle...
Daria Skrevet 19. november 2015 Forfatter #12895 Skrevet 19. november 2015 Tror dette er høstrens travleste uke på det kulturelle planet - vikingfjas med Egil Skallagrimsson på Det Norske tirsdag, KORK og Come Shine i går (i Store Studio - ukas nye scene #1), Stabsmusikken i dag, Lulu Show i morgen og Evita (i Kolben - ukas nye scene #2) på søndag. Og litt sosiale venninnegreier lørdag, da, så jeg ikke skal risikere å kjede meg...
Rosalie Skrevet 19. november 2015 #12896 Skrevet 19. november 2015 Som så ofte før tok jeg toget fra en årstid til en annen - hjemme var det tørt og bart, det var det definitivt ikke da jeg kom fram. Fløyelsstøvler er ikke det mest åpenbaret valget til snøvær, men det kunne vært verre - de har i det minste skikkelig såle... Motsatt her. Forholdsvis bløt snø lavet ned på vei til bussen i morges, og da jeg gikk av toget på Skøyen var det både bart og tørt...
Skravla Skrevet 21. november 2015 #12898 Skrevet 21. november 2015 (endret) Er den noe for deg da? Endret 21. november 2015 av Skravla
Daria Skrevet 21. november 2015 Forfatter #12899 Skrevet 21. november 2015 Nei altså - svensketenoren og La Bohème har vel aldri vært noen kombinasjon som har slått an hos meg... *tørker meg opp fra gulvet etter første akt*
Skravla Skrevet 21. november 2015 #12900 Skrevet 21. november 2015 Tenkte meg det. Høres ut som en bra forestilling og jeg gleder meg til å se scenografien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå