Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så langt har jeg måttet google tre av deltakerne. De er visst kjent fra hhv Idol, X-faktor og The Voice - jeg aner en trend. Gjette på at den neste jeg ikke kjenner er fra Norske Talenter...?

Mener å huske at det ikke var noen talenter med i år.....

hø hø hø

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen Mozartkule på deg...

Skrevet

Men nå fikk jeg lyst på sjokolade...

Skrevet

Du får ta en tur i kjøleskapet. 

Jeg har sjokolade på stuebordet, men kjøleskapet ditt er nok nærmere for deg. 

Skrevet

Jeg har blåbær og rabarbrasaft (hjemmelaget (om enn ikke av meg) :sikle:), men det er jo lørdag...

Skrevet

Jeg har blåbær og rabarbrasaft (hjemmelaget (om enn ikke av meg) :sikle:), men det er jo lørdag...

Viktig at det ikke er for sunt, men du får gå for mørk sjokolade så er det ikke helt feil. 

Skrevet

Jeg fant, jeg fant - mørk sjokolade med havsalt og pecannøtter. Og te - saft og sjokolade blir litt feil-

Country roads - the musical. Øystein Wiik er enda mindre en allroundsanger...

Skrevet

Og hvordan kan en mann som har jobbet så mye utenlands ha en såpass dårlig engelskuttale?

Skrevet

Jeg fant, jeg fant - mørk sjokolade med havsalt og pecannøtter. Og te - saft og sjokolade blir litt feil-

Country roads - the musical. Øystein Wiik er enda mindre en allroundsanger...

Det var overhode ikke i mine tanker. 

Øl med lemongrass og bergamott...... funker fint med sjokolade. Jeg har funnet mitt øl.

Skrevet

Og hvordan kan en mann som har jobbet så mye utenlands ha en såpass dårlig engelskuttale?

Han har vel snakket kroppsspråk da.......

Ka ching!

Skrevet

Wow, Celine er jo den som har fikset genren klart best så langt *imponert*

Skrevet
Øl med lemongrass og bergamott...... funker fint med sjokolade. Jeg har funnet mitt øl.

Lady Grey-øl? :fnise:

Skrevet

Etter to runder er Celine blitt en av mine favoritter.... Og Maria Karlsen, selv om hun ikke gjorde Jolene slik jeg liker den best. 

Skrevet

Åh, gammel Return-helt skal synge en helt nydelig låt :hjerte: *store forventninger*

Skrevet

I mitt hode blir det helt feil at et fra Return har så skikkelig hedmarksdialekt..... selv om jeg alltid har visst at han har det. 

Skrevet

Sangen er jo perfekt for noen som har turnert i så mange år. 

*snufs*

Skrevet

Dagens mest personlige og følelsesladede låt, helt klart. Han har så særegen stemme, det er jo Return uansett hva han synger. *blir ca 14 på et øyeblikk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...